Geldt er voor de samen korting het tarief van € 9.- per persoon of € 9.- voor twee abonnementen?
Ik denk het antwoord wel te weten maar op de website staat het niet .
Hartelijke groet van Judith
Geldt er voor de samen korting het tarief van € 9.- per persoon of € 9.- voor twee abonnementen?
Ik denk het antwoord wel te weten maar op de website staat het niet .
Hoi
Bedankt voor je bericht. Bedoel je de korting die je krijgt op het abonnement als je een bestelling doet via samen korting? We noemen dit ook wel de vriendendeal. Hier kan je daar alle informatie over terugvinden.
Als je besteld via de samen korting optie via Mijn Simyo (app) dan krijg je éénmalig €10,00 korting op een abonnement en bij een prepaid €5,00 aan beltegoed. Het abonnement kan je per bestelling zelf samen stellen.
Hopelijk geeft dit antwoord op je vraag. Mochten er nog onduidelijkheden zijn dan hoor ik het graag!
Groetjes,
Amy
Ha Amy, dank voor het antwoord. Ja, het gaat om samen korting oftewel de vriendendeal.
De eenmalige korting is duidelijk. Als bedrag wordt er 9 euro p.m. genoemd. Wat nog niet duidelijk is, is of we allebei 9 euro gaan betalen (dus 18 euro per maand) of 9 euro voor de gezamenlijke deal, dus 9 euro voor 2 personen. We zijn een echtpaar. Dat hoor ik nog graag.
Hoi
Bedankt voor je reactie. Jullie betalen dan beide €9,00 per maand (totaal dus inderdaad die €18,00).
Groetjes,
Amy
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.