.

Beantwoord

Prijs verandering oud abonnement met bijbestellen van internet bundel?

  • 23 August 2015
  • 5 reacties
  • 163 Bekeken

Ik heb betaal nu 3 euro voor 100 belminuten. als ik nu een internet bundel van 200 MB bij bestel veranderd dan mijn abonement naar de nieuwe prijs van 4 euro?

Dus blijft mijn prijs van 3 euro hetzelfde wat ik ook erbij bij bestel of later eraf haal of veranderd er iets.

Alvast bedankt

Carien
icon

Beste antwoord door Scotsman 23 August 2015, 13:34

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Zolang je je 100 min/sms abonnement niet verandert blijf je tot in lengte van dagen 3 euro betalen. Het bijbestellen van een internetbundel verandert daar niets aan. Maar wanneer je je abonnement opwaardeert en later weer terug wilt naar 100 min/sms, dan betaal je de huidige prijs van 4 euro.
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Carien,

Je vraag is zo te zien correct beantwoord door Scotsman 🙂. Aan het antwoord heb ik niets toe te voegen behalve dat ik graag van jou wil weten of de uitleg zo duidelijk is. Wil je dat laten weten?

Groetjes, Tiury

Bedankt voor het antwoord Scotsman!
Badge

Ik heb voor 06XXXXXXXX eind april meer MB's aangevraagd en gekregen. Waarom is nu het maandtarief veranderd van € 7 naar € 8 ? Alleen door die MB's voor 1 maand op te hogen? Hewb ik iets verkeerd gedaan?

Ik heb voor 06-XXXXXXXX eind april meer MB's aangevraagd en gekregen. Waarom is nu het maandtarief veranderd van € 7 naar € 8 ? Alleen door die MB's voor 1 maand op te hogen? Hewb ik iets verkeerd gedaan?

Hallo @de Kunder je hebt waarschijnlijk je bundel naar boven bijgesteld, dat gaat per de 1e van de volgende maand in en blijft totdat je het weer aanpast.

Per de eerstvolgende 1e van de maand kun je het weer naar beneden bijstellen als je wilt.

Je kunt ook een losse bundel bijkopen, die gaat direct in en is 1 maand geldig.

Dat is het verschil.

 

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @de Kunder,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier even contact over opneemt!

Ik heb je aansluiting er even bij gepakt en ik zie inderdaad dat de bundelprijs is verhoogd. Je betaalt op dit moment €8 per maand. Wist je dat je je contract kunt verlengen? Indien je je contract verlengd met 2 jaar, betaal je €1 voor 2GB en €6 voor 200 belminuten. Dit zijn dezelfde bundels die je nu hebt, alleen kom je hiermee weer uit op €7 per maand. Je kunt het verlengen van je contract via Mijn Simyo regelen bij Instellingen> Abonnement> Verlengen. Zodra dit is gelukt, ontvang je meteen een bevestigingsmail.

Bedankt voor je hulp @JanD!

Groetjes,
Roeqajja

Reageer