Skip to main content

.

Hallo,

Ik wil graag overstappen van prepaid naar Sim Only met nummerbehoud. Ik zou hier dan ook graag een nieuwe telefoon bij willen, maar helaas kan dat niet tegelijk, blijkbaar.

Hoe kan ik toch een abonnement met nummerbehoud afsluiten, zonder het in twee delen te moeten doen en waarschijnlijk dan dus ook met extra kosten? Of kan ik, als ik eerst het abonnement afsluit en daarna een telefoon bestel, deze ook in de termijnbetaling laten opnemen?

Hi ​@Sabbie2001,

Bedankt voor je bericht. Wat leuk om te horen dat je over wilt stappen naar een abonnement met telefoon!

Je kunt via de Mijn Simyo omgeving overstappen naar een abonnement. Als je dit aanvraagt via Mijn Simyo, ontvang je een bevestigingsmail en je abonnement gaat de volgende dag van start. Je kan hiervoor dezelfde simkaart blijven gebruiken die je nu gebruikt. Wanneer je abonnement is ingegaan kun je via Mijn Simyo een telefoon aanvragen. Je termijnbedrag kun je tijdens je bestelling dan aanpassen. 🙂

Mocht je nog vragen of onduidelijkheden hebben dan hoor ik het graag!

Groetjes,
Roeqajja

Hoi Roeqajja,

Bedankt voor je snelle antwoord. Ik heb de aanvraag ingediend.

Groetjes,

Sabine

Hi ​@Sabbie2001,

Bedankt voor je reactie.

Goed om te horen! Ik zie dat je abonnement vandaag is ingegaan. Veel plezier met je nieuwe abonnement. 😊

Groetjes,
Roeqajja

Reageer