.

Beantwoord

Onbeperkt SMS

  • 31 January 2024
  • 8 reacties
  • 114 Bekeken

Ik nam vanavond voor het eerst een internetbundeltje bij mijn bellen en onbeperkt sms'sen. Dat had ik eerder nog niet,m nu heb ik een kleine bundel mobiele data voor noodgevallen.

 

Maar ik kreeg behalve de mail met het bericht dat ik data heb, ook een mail dat ik mijn onbeperkt smssen had gestopt. Gebeurt dat automatisch wanneer je een databundel aanschaft? Want ik kan me niet herinneren dat ik het zelf heb stopgezet.

 

 

icon

Beste antwoord door Roeqajja 1 February 2024, 17:18

Bekijk originele reactie

8 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Sandra1969,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier even contact over hebt opgenomen!

Wij bieden helaas de bundel van onbeperkt sms’en niet meer aan. Als het goed is heb je deze informatie per e-mail ontvangen toen je je bundels hebt aangepast, heb je deze mail gezien? Je zou eventueel kunnen kiezen voor onze bundel met onbeperkt bellen en sms’en. 🙂

Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het graag!

Groetjes,
Roeqajja

Ik heb gistrenmiddag gebeld en was in de eerste instantie akkoord. Tenslotte zou ikzelf, al heb ik dat niet in de gaten gehad, de bundel met onbeperkt sms hebben veranderd.

Echter: intussen heeft mijn zoon, die dezelfde bundel had als ik en ook nog geen mobiel internet, ook een mobiele bundel afgesloten. Ook bij hem deden we niets aan zijn bundel voor bellen en sms, maar net voor hij op het bevestigen wilde drukken voor het aannemen van de internetbundel, riep ik: HO!!

Want in mijn ooghoek zag ik iets dat niet klopte: de onbeperkte sms was, hoewel wij daar NIET aan hadden gezeten, niet meer aangevinkt. Dit gebeurt op het moment dat je je internetbundel aanvinkt.

Dit betekent dat ik NIET zelf mijn sms-onbeperktbundel heb afgesloten, maar dat ik, omdat ik helemaal niet aan mijn bellen en smssen had gezeten, niet had gezien dat heel sneaky dat vinkje uitgezet wordt. Als je dat niet snel genoeg door hebt, ben je het kwijt.

Omdat ik hier nu heel alert op was, is het mijn zoon niet overkomen, die heeft zijn onbeperkte sms nog, maar ik vis achter het net, want ik heb het zogenaamd zelf uitgezet en jullie bieden het niet meer aan.

Dit vind ik niet zo netjes. Ik heb zelf een kleine bundel internet en zou daarom erg graag gewoon mijn onbeperkte sms terugkrijgen. Want nee, ik heb het niet zelf uitgezet. Ik had alleen niet door dat bij het aanklikken van een internetbundel er stiekem een vinkje uitgezet wordt.

 

Ik hoor graag de oplossing.

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Sandra1969,

Bedankt voor je reactie. Ik kan me voorstellen dat je hiervan baalt en dit verwarrend is. Eerlijk gezegd wist ik niet dat je deze optie weer opnieuw kon aanvinken aangezien wij deze bundel niet meer aanbieden. Ik heb dit daarom doorgestuurd naar onze technische dienst met het verzoek of deze bundel terug te halen is voor jouw aansluiting. Helaas kan ik niks beloven. 

Zodra ik een update krijg hierover zal ik je een update geven in dit topic. 

Groetjes,
Amy

Sorry voor mijn late reactie.

 

Nee, je kon jet niet opnieuw aanvinken. Zodra je een nieuwe bundel hebt bevestigd, is de optie weg.

Het gaat erom dat je, als je een nieuwe internetbundel aanvinkt, het vinkje daarmee uitzet bij de onbeperkte sms. Zonder dat je daar dus bewust iets aan wijzigt.

 

Voordat je dan je nieuwe bundel activeert, moet je dus in je OUDE belbundel, het vinkje TERUGZETTEN bij de onbeperkte sms. En pas dan je bundel bevestigen.

 

Bij mijn zoon was ik voorbereid, dus ik keek heel goed wat er gebeurde. We kwamen namelijk niet aan de belbundel, we namen alleen internet erbij. En dan verlies je dat vinkje. Als je daar niet attent op bent omdat je dus niet je belbundel aan het wijzigen bent, word dit je dus afgenomen en dan krijg je later te horen: 'Je hebt het zelf uitgezet, nu heb je pech. We bieden het niet meer aan, neem maar onbeperkt bellen/smssen. Doeidoei...'.

 

Maar dat is dus niet zo. Vandaar dat ik niet blij ben.

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Sandra1969,

Inmiddels hebben wij een terugkoppeling van de technische afdeling. Het is helaas niet mogelijk om de gewenste bundel weer actief te maken op jouw aansluiting. Dit zou dan onder een '’bundelwijziging'’ vallen en onze technische afdeling kan dit niet doorvoeren voor de klant. Het enige wat je op dit moment kunt doen is je bundels wijzigen (naar de onbeperkt bellen en sms) of verlengen als dat mogelijk is. Ik kan heel goed begrijpen dat je hiervan baalt en ik had gehoopt dat de technische afdeling iets voor je had kunnen betekenen maar helaas. Mijn welgemeende excuses hiervoor. 

Om je toch enigszins tegemoet te komen wil ik je een kleinigheidje opsturen. Zou je mij een privé bericht kunnen sturen met jouw persoonlijke gegevens? 

Groetjes,
Seren 

Excuus voor mijn heel erg late reactie, de mailapp van het adres dat is gekoppeld aan dit forum geeft me tegenwoordig geen meldingen meer. Ik zie dit dus nu pas en zal je even een berichtje sturen.

Een weekje terug heb ik je een bericht gestuurd. Heb je dat ontvangen?

Ah, gevonden en beantwoord. Ik krijg geen notificaties meer, vandaar.😉

Reageer