Skip to main content

.

Goedemiddag,

Ik heb gisteren een abonnement bij jullie afgesloten.

Mijn keuze voor jullie was omdat ik met KPN internet thuis een verdubbeling van mijn data en beltegoed zou krijgen.

Maar in eens zag ik in de bevestigingsmail dat ik deze niet zo krijgen omdat ik geen KPN zou hebben. Dit is onjuist ik heb sinds vorige week KPN internet thuis er waren wat problemen waardoor de lijn sinds gisteren pas actief is geworden. Omdat in jullie voorwaarden staat dat je een actieve KPN lijn moet hebben heb ik gewacht met het afsluiten van een abonnement bij jullie tot mijn lijn actief was.

Ik heb gisteren op Facebook even een collega van jullie gesproken op facebook maar deze reageerde halve wegen het gesprek in eens niet meer. Waarschijnlijk omdat het 20:00 uur was. Wat ze wel aangaf was dat het twee weken kan duren voordat jullie kunnen inzien dat een KPN lijn actief is. Ik kan dit niet vinden in jullie voorwaarden. Misschien is het handig om dit in de toekomst wel aan te geven.

Ik heb nu nog mijn vragen uitstaan in jullie WhatsApp en Facebook maar krijg op het moment geen reactie meer. Vandaar dat ik mijn vragen ook hier maar even plaats. Wie weet hebben andere mensen dezelfde vragen.

Graag zou ik het volgende weten.

1. Krijg ik vanaf het moment dat jullie wel kunnen zien dat ik KPN internet heb wel mijn data verdubbeling of heb ik nu de gehele looptijd van mijn contract geen data verdubbeling?
  2. Mocht ik geen data verdubbeling krijgen dan overweeg ik van het contract af te zien maar jullie hebben mijn huidige (prepay) nummer al overgezet hoe krijg ik deze weer terug en zitten hier kosten aan?

Het liefst zou ik natuurlijk gewoon alles doorzetten zoals ik het abonnement bij jullie heb afgesloten met de data verdubbeling omdat ik KPN internet heb. Is het voor jullie niet mogelijk om even bij KPN op te vragen dat ik internet bij hun heb.

Met vriendelijke groet,

Geoffrey

Update:

Ik was net iets te snel met het plaatsen van mijn berichtje hier en zie ook geen optie om het te verwijderen. Zojuist heb ik een reactie op facebook ontvangen. Hieruit begrijp ik dat vanaf het moment dat KPN bevestiging geeft dat ik internet bij hun heb ik dit zelf in Mijn Simyo kan aanpassen en mijn verdubbeling van data en tegoed krijg vanaf de eerst volgende maand.

Facebook bericht:

Als je een nieuwe KPN aansluiting hebt dan kan het één tot twee weken duren voordat wij de bevestiging hiervoor krijgen vanuit KPN. Zodra wij deze bevestiging hebben gekregen kan je Simyo Compleet zelf via Mijn Simyo activeren, in het Overzicht zie je dan een knop met "Speciaal voor jou: Simyo Compleet". Als het activeren hiervan is gelukt ontvang je meteen een bevestigingsmail en de verdubbeling gaat dan per de 1e dag van de eerstvolgende maand in 🙂

Hier kan ik wel mee leven en laat het in gang gezette contact dan ook doorlopen. 

Hi @G.Zehl,

Bedankt voor je bericht. Ik heb inderdaad zojuist je bericht via Facebook beantwoord. Ik wil je vragen om het contact via één kanaal te behouden om verwarring te voorkomen. Mocht je nog verdere vragen hebben dan hoor ik het graag! 😊

Groetjes,
Roeqajja

Reageer