Beste @ADH25 binnen 4 maanden voor het einde van je contract kun je je abo aanpassen naar de huidige mogelijkheden en prijzen en gaat dan per de 1e van de komende maand in.
Succes.
Beste Simyo,
Ik ben bezig met het helpen van een familielid voor een sim only abbonement. Maar nu zie ik dat de aangeboden abonnement aanzienlijk goedkoper zijn dat mijn huidige abbonement. Ik kan dit niet aanpassen, maar kan natuurlijk wel mijn abbonement opzeggen en weer opnieuw, maar dat is een beetje omslachtig.
Kan dit ook op een ander een manier opgelost worden?
Als je eigen contract (bijna) afgelopen is kun je deze eenvoudig vernieuwen cq. verlengen. Dit is idd. vaak goedkoper dan je huidige abonnement. Deze site geeft aan of je nu al kunt verlengen: https://www.simyo.nl/sim-only/verlengen
Hi @ADH25,
Bedankt voor je bericht.
Ik zie dat @JanD en @Kaas Berrie je hier correct over hebben geïnformeerd (super bedankt voor jullie hulp!)! Op je aansluiting zie ik dat je contractvrij bent, via Mijn Simyo zou je dus je abonnement kunnen verlengen (via Instellingen> Abonnement> Verlengen) met de actiebundels die wij op onze website hebben staan.
Mocht je nog vragen hierover hebben dan hoor ik het graag.
Groetjes,
Roeqajja