Skip to main content

.

Naar aanleiding van de netwerkproblemen icm IPhone 11 heb ik mijn telefoon aangetekend en verzekerd opgestuurd.

Tot aan de verzending keurig op de hoogte gehouden over de status.

Vanuit de PostNL app krijg ik bericht dat ik op vrijdag 15/12/2024 tussen een bepaald tijdstip huis moet zijn voor ontvangst met id verificatie en handtekening plicht.

De hele dag ben ik thuis geweest maar geen PostNL aan de deur.

Wat schetst mijn verbazing volgens de PostNL app heeft een voor mij onbekende getekend voor ontvangst!!!!

Vervolgens melding gedaan bij Simyo via Whatsapp. Na diverse Whatsappjes en telefoongesprekken ben ik inmiddels al bijna 4 weken niet in het bezit van mijn telefoon en komt er geen fatsoenlijke oplossing!!!

Slechte service en Simyo laat me niets weten😡

Op dit moment ben ik het zat en overweeg de rechtsbijstand in te schakelen als er op korte termijn geen oplossing komt.

Hoi ​@Vino 1974,

Bedankt voor je bericht. Het spijt me ontzettend dat je deze vervelende ervaring hebt gehad met de verzending van je telefoon en het slechte verloop van de communicatie. Ik begrijp dat dit heel frustrerend moet zijn.

Ik wil ervoor zorgen dat je zo snel mogelijk weer je toestel ontvangt. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je gegevens, zodat ik dit kan doorzetten naar de juiste afdeling?

Nogmaals mijn excuses voor het ongemak. 

Groetjes,
Seren

Hi ​@Seren,

Dank je wel voor je reactie, fijn dat er een oplossing is!

Fijne dag!

Grtz Sander Wijn

Hallo ​@Vino 1974 haal s.v.p. zo snel mogelijk je privégegevens weg, dit is een openbaar forum.

Dit doe je door r.o. op de 3 ,,, te klikken.

Klik s.v.p. op het logo van de moderator om een privébericht naar ​@Seren te sturen.

Thnx Jan 🙏🏼

Bedankt ​@JanD voor het helpen van deze klant! Ik heb je privébericht inmiddels ontvangen ​@Vino 1974, deze zal ik vandaag beantwoorden. Omdat je vraag is beantwoord zal ik deze topic nu sluiten. Mocht je een andere vraag hebben mag je altijd een nieuw topic openen.