Na vanochtend gebeld te hebben met jullie klantenservice is mij verteld dat een voordeel van “maandelijks” verlengen is dat ik vanaf volgende maand zou kunnen verlengen met 1 of 2 jaar als er bijvoorbeeld een betere Black Friday of November/December aanbieding komt, zoals bijv. tijdelijk meer data of iets dergelijks.
Nu heb ik dit expliciet en meerdere malen gevraagd aan jullie vlaamse medewerkster, en die heeft aangegeven dat dit inderdaad kan en een voordeel is van maandelijks.
Ik heb daarom vanochtend voor verlenging gekozen met wat goedkopere bundels (helft van de data die ik nu heb)
Deze verlenging zou dan 1 Nov 2023 ingaan en vanaf 1 Dec 2023 kunnen worden verlengd naar iets anders als er betere acties/bundels gelden.
Nu lees ik her en der op internet dat deze berichtgeving niet juist zou zijn en dat tevens de huidige bedragen bij verlengen niet correct zijn, omdat klanten per 1-1-2024 alsnog ruim 8% meer gaan betalen vanwege inflatiecorrectie, dit ongeacht de nu getoonde prijzen per 18/10/2023.
Als dit klopt, riekt dat een beetje naar misleiding aangezien jullie vanaf Oktober die inflatie wijziging in hebben laten gaan, waarom niet meteen de juiste bedragen aan mensen tonen? Als dit niet klopt, op voorhand mijn excuus.
Wat is hier nu juist? Want ik heb dus nu maandelijks gekozen voor extra geld, omdat de medewerker heeft aangegeven dat ik dan altijd kan verlengen (bijvoorbeeld bij nieuwe acties, databundel groottes, etc.) maar ik ben hier na alle berichten online (Tweakers, dit forum) niet zo zeker meer van.
Graag een reactie betreffende dit maandelijks abbo. en verlengen en ook betreffende de prijzen
Alvast mijn hartelijke dank
~admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid.