.

Vraag

internet snelheid, hoe zit dit precies?

  • 4 June 2023
  • 3 reacties
  • 65 Bekeken

Badge

Ik zit nu bij simpel en heb voor mijn dochter een pre pand kaartje van simyo. Dat wil ik omzetten naar een simyo abonnement. Wij zijn bij de kpn dus lees dat je dubbele data en zo krijgt. Als ik overstap naar simyo, kan dat bij mij ook. 2 abonnementen op 1 naam met dezelfde voordelen? En is de snelheid idd hoger dat simpel? Dat lees ik ten minste wel.

Gr Tom 


3 reacties

Reputatie 3
Badge +2

Beide staan op hetzelfde adres dus beide krijgen voordeel.

 

Betreft de snelheid

 

Als de snelheid hoger is dan bij simpel is lastig te zeggen. Simpel = T-Mobile en Simyo = KPN, hangt puur van de kwaliteit af van de plek.

 

Oom heeft T-Mobile die heeft in zijn keuken 0 bereik met T-Mobile en met KPN/Simyo niets aan de hand. Simyo is dan sneller.

 

Ik heb zojuist een speedtest gedaan binnen bij mij thuis in de woonkamer met Simyo 4G (snel genoeg?)

Houdt er rekening mee dat Simyo geen dataplafond kent. € 0,15 per MB. Een goede bescherming is een langgekoesterde wens. 

 

Snelheid

 

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Hents001,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier even contact over opneemt!

Ik zie dat je vragen zijn beantwoord door @RobbyTown en @Friesian, super bedankt hiervoor 😊. Je kunt inderdaad ook gebruik maken van Simyo Compleet als je overstapt naar Simyo, zolang je hetzelfde adres opgeeft waar je de KPN Thuis aansluiting hebt. Via deze link kun je op onze website meer informatie vinden over de internetsnelheid. 

Groetjes,
Roeqajja

Reageer