Skip to main content

.

Ik wil mijn abonnement opzeggen, maar mijn nieuwe provider krijgt steeds het antwoord, dat het wordt geweigerd

@johgrepa.47 Wat bedoel je precies?

Zolang je nog binnen je contract zit bij Simyo kun je nog niet weg bij Simyo tenzij je de resterende maanden afkoopt.

Als je met nummerbehoud weg wil, moet je NOOIT zélf je nummer opzeggen, want een zelf opgezegd nummer kan niet worden overgenomen door een nieuwe provider. De nieuwe provider zegt dan bij de eerst volgende mogelijkheid je nummer/aansluiting bij Simyo op.


Hoi @johgrepa.47,

Bedankt voor je bericht. Ik kijk graag even met je mee!

Op je aansluiting zie ik dat je een lopend contract hebt tot volgend jaar. Om deze reden kun je dus nog niet overstappen naar een andere provider, tenzij je je abonnement afkoopt zoals @RicoK aangeeft (bedankt voor je hulp!). Je kunt je abonnement afkopen door bij je nieuwe provider nummerbehoud met “Early Termination” aan te vragen, je zult dan de abonnementskosten tot het einde van je contract in één keer bij ons afbetalen.

Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het graag.

Groetjes,
Roeqajja