.

Beantwoord

Hoe zet ik simyo compleet aan?


Reputatie 2
Badge +1

Hoe kan ik simyo compleet aanzetten? Er is een kpn abbo op mijn adres, ik heb de stappen doornomen in de persoonsgegevens aanzetten, ik ben in en uitgelogd maar het tegeltje komt niet. de kpn abbo op mijn adres staat niet op mijn naam.

icon

Beste antwoord door Amy 3 April 2023, 13:38

Bekijk originele reactie

11 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Jacob B.,

Bedankt voor je bericht. Wat verwarrend dat je deze optie niet terugziet! Ik heb even meegekeken en ik zie inderdaad dat je in aanmerking komt. Heb je dit geprobeerd via de app of via de website? Wellicht helpt het om de Mijn Simyo app even te verwijderen en opnieuw te downloaden. Via het kopje '’Overzicht'’ moet dan de tegel beschikbaar komen. 

Ik hoor graag of het hiermee lukt! 

Groetjes,
Amy

Reputatie 2
Badge +1

Hoi Amy, dank voor je antwoord, Ik heb het via de website gedaan, de app heb ik niet. moet toch gewoon kunnen?

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Jacob B.,

Bedankt voor je reactie. Dat is inderdaad wel vreemd, via de website zou je deze optie ook moeten terugvinden! Zou je het nog willen testen via de Mijn Simyo app? Je dient namelijk akkoord te gaan met de aanvullende voorwaarden. Mocht dit ook niet lukken dan hoor ik het graag van je.

Groetjes,
Amy

Reputatie 2
Badge +1

Nou Amy, ik ben een beetje raar misschien maar ga de app niet downloaden, dus helaas dan maar, dank je wel voor je antwoord. p.s. vorige maand werd mijn symjaardag 1000 mb nog gewoon verdubbel, zonder app.

Reputatie 7
Badge +6

De app mag Simyo compleet toch niet in de weg staan, staan je privacy instellingen wel goed?

Reputatie 2
Badge +1

@Ron H 

Ik had vorige maand nog geen internet abbo, alleen bellen en sms en toen kreeg ik 1000 mb simyaardag en die werd gewoon verdubbeld….ik heb nu zelfs persoonsgegevens gebruiken aangezet omdat ik het nu niet kreeg, maar helaas . 

Reputatie 7
Badge +7

@Jacob B. Bedankt voor je reactie. Bedoel je jouw internetbundel van 2000 mb? Het is namelijk niet mogelijk dat de 1000 mb voor je simyaardag worden verdubbeld 😊. Zou je mij een privébericht willen sturen met jouw persoonlijke gegevens? Dan kijk ik even wat er mogelijk is wat betreft het inschakelen van Simyo Compleet!

Bedankt voor je reactie @Ron H!

Groetjes,
Amy 

Reputatie 7
Badge +6

Wat was nou het probleem?😆

Reputatie 7
Badge +7

@Ron H Goeie vraag, dat durf ik eigenlijk niet te zeggen maar ik vermoed een bug in de website. Klant kwam namelijk wel in aanmerking dus heb dit als uitzondering voor hem kunnen inschakelen. Ik ga even in de gaten houden of hier meer meldingen over komen 😊.

Reputatie 2
Badge +1

@Amy   Hoi Amy, ik keek even in mijn simyo en zag dat de dubbele bundel voor volgende maand alweer is uitgezet,  na jou ingreep stond simyo compleet op ja, 4000 mb maar vandaag zag ik dat het alweer op nee staat. kun je me vertellen waarom? voor de duidelijkheid, het gaat om de bundel in mijn nieuw ingaande contract volgende maand. ik had wel gebruik van mijn gegevens uitgezet, die heb ik maar weer aangezet dan. hoop niet dat mijn gegevens voor rare doeleinden gebruikt worden.

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Jacob B.,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je dit even laat weten!

Ik heb meteen even meegekeken en ik zie inderdaad dat het niet meer van toepassing zou zijn binnenkort. Ben je onlangs verhuisd of is er iets veranderd in je adres? Dit dient namelijk bij KPN precies hetzelfde te zijn geregistreerd als in ons systeem. 

Stuur je mij even een privébericht? Dan controleren we samen even of alles goed staat ingevuld 😊.

Groetjes,
Amy

Reageer