Ik ben overgestapt naar KPN thuis en ik las dat ik mijn bundels nu kan verdubbelen, kosteloos. Maar ik betaal nu bijv. 15 euro per maand en via de linkjes zou ik hetzelfde behalen en kleinere bundels hebben. Heeft u toevallig een idee waar ik dit moet regelen?
Bedankt!
https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/alles-over-simyo-compleet-sim-only-2588
Welkom op het Simyo Forum!
Wat leuk dat je gebruik wil maken van Simyo Compleet! 🙂 Dat houdt inderdaad in dat je met een KPN vast aansluitingen thuis, je dubbele bundels bij ons krijgt. En dat je nog precies hetzelfde betaalt!
Ik heb jouw aansluiting erbij gepakt en ik zie dat je Simyo Compleet hebt geactiveerd. Top! 😃
Heb je nog andere vragen?
@ Ron, dankjewel voor de informatie en voor je reactie!
Groetjes,
Jihane
Wij hebben thuis XS4ALL internet. Dat is ook bij mij inmiddels volledig een KPN abonnement met alle KPN techniek. Wanneer mag ik nu gebruik maken van Simyo Compleet?
Aangenomen dat je omgezet bent en de postcode + huisnummer bij zowel KPN als Simyo helemaal hetzelfde zijn (cijfer, (hoofd)letters en spaties), zal op Mijn Simyo een blok verschijnen voor het activeren van Simyo Compleet. Daarnaast moeten de privacy instellingen op Mijn KPN toestaan dat zij jou gegevens deelt met Simyo, ander verschijnt dat blok ook niet. Dat kan enkele dagen duren.
Ik weet echter niet precies de situatie over het overzetten van XS4ALL naar KPN.
Na het activeren gaat Simyo compleet pas de volgende eerste van de maand in.
Een moderator zal maandag hier misschien meer over zeggen; tijdens het weekend zijn de moderatoren niet aanwezig op het forum.
Het is gelukt. Bedankt!
Goedemiddag, het is mij wel gelukt het nummer van dochter om te zetten naar dubbele mb’s (simyo+kpn)
Bij mijn eigen nummer lukt dit niet, nummers zitten beide in dezelfde simyo app. Ik krijg ook niet de aanbieding in beeld. Bij haar was dat wel zo. We wonen op hetzelfde adres. Iemand enig idee?
Hoi
Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier even contact over hebt opgenomen! Ik help je hiermee verder.
Het is belangrijk dat je de optie “Persoonsgegevens” ingeschakeld hebt voor Simyo Compleet. Hiermee geef je ons toestemming om je adresgegevens te delen met KPN. Op deze manier kunnen wij blijven controleren of je een KPN aansluiting hebt voor thuis. De optie kun je in Mijn Simyo vinden bij Instellingen> Persoonlijke gegevens> Berichten van Simyo> Persoonsgegevens inschakelen. Als je daarna de app opnieuw opent, zou je in het Overzicht de tegel moeten zien met “Speciaal voor jou: Simyo Compleet"
Zoals
Het zou ook nog kunnen dat je Simyo Compleet al ingeschakeld hebt staan.
Mocht je er niet uit komen, dan kun je mij een privébericht sturen met het 06-nummer waar het om gaat. Ik kijk dan graag met je mee naar de oorzaak .
Groetjes,
Roeqajja
Hallo,
In mijn overzicht staat dat ik Simyo compleet heb. Heb een abo met 200Mb en was al eens verdubbeld
Nu heb ik internet van xs4all en kom via internet op een pagina waar ik een abo kan afsluiten en waarbij ik een verdubbeling krijg naar 400 Mb en wat ook nog € 1,00 goedkoper is.
Dan moet ik bestellen voor een Sim kaart en ik denk dus dat het alleen voor nieuwe klanten is.
Vraag: Kan ik hier ook gebruik van maken als bestaande klant ? zonder een nieuwe sim kaart. Is dit zo om te zetten voor bestaande klanten ?
Groet,
Jan
Hallo Jan
kijk eens in de app van simyo bij instellingen abonnement verlengen .
Hoi
Bedankt voor je bericht. Het antwoord van
Ik zie op je aansluiting dat je contractvrij bent. Je kunt dan inderdaad via Mijn Simyo je abonnement verlengen met de bundels die wij op onze website aanbieden. Dit kun je regelen via Instellingen> Abonnement> Verlengen. Je ontvangt dan meteen een bevestigingsmail en de wijziging gaat vanaf de volgende maand in.
Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het graag!
Groetjes,
Roeqajja
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.