Ik ben al een paar jaar simyo gebruiker. Nu ben ik sinds deze week weer bij kpn met internet. Nu wil ik graag de verdubbelaar weer terug.
Mvg Barend
Moderator: Titel aangepast voor betere vindbaarheid.
Ik ben al een paar jaar simyo gebruiker. Nu ben ik sinds deze week weer bij kpn met internet. Nu wil ik graag de verdubbelaar weer terug.
Mvg Barend
Moderator: Titel aangepast voor betere vindbaarheid.
Als het goed is, controleert Simyo regelmatig de adressenlijsten vanuit KPN op adressen waar Simyo klanten wonen. Indien een Simyo klant op die lijst staat, die geen Simyo Compleet heeft, zal Simyo daarover een bericht per mail sturen.
Daarna is het mogelijk om via Mijn Simyo dit daadwerkelijk te activeren. Zodra dat gebruikt is, dan zal je per eerste van de volgende maand de extras van Simyo Compleet ontvangen.
Blijf ik wel de verdubbelaar houden want ik heb mijn contract niet verlengd.
Blijf ik wel de verdubbelaar houden want ik heb mijn contract niet verlengd.
Als forum experts (= behulpzame mede-klant) kan ik niet inzien wat jouw aansluiting precies is. Voor het aan- en uitzetten van Simyo Compleet zou geen verlenging benodigd moeten zijn, naar mij weten.
Zodra jouw adres op de lijst vanuit KPN en de lijst binnen Simyo's eigen klantensysteem voorkomt, zou je simpelweg de optie moeten krijgen om Simyo Compleet aan te zetten.
We gaan dit zien.
Hoi
Bedankt voor je bericht. Ik lees dat
Zojuist heb ik ook even gekeken op jouw aansluiting en zie ik dat Simyo Compleet gister avond voor je is geactiveerd. Vanaf 01-01-2025 kun je gebruik maken van de extra MB's!
Mochten er nog onduidelijkheden zijn hoor ik dat graag! Heel erg bedankt voor je hulp
Groetjes,
Seren
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.