Skip to main content

.

Ik wil graag kijken naar de mogelijkheid om mijn contract af te kopen omdat ik een esim voor mijn Apple Watch wil en die bieden jullie niet aan. 
 

In de app zie ik wat de afkoop kosten zijn. 
maar… ik zie maar twee mogelijkheden:

  1. Abonnement EN nummer opzeggen 
  2. nummer behouden en een nieuw contract bij andere provider aan vragen. 

Ik neem aan als ik optie 2 kies dat dan mijn nieuwe provider een afwijzing krijgt omdat ik nog een lopend contract krijg.  Dus hoe nu verder? 
 

Moderator: titel aangepast i.v.m. betere vindbaarheid.

Beste ​@Renetje66 zie hieronder een uitleg en een link naar der website:

https://www.simyo.nl/klantenservice/contract

Succes


Hi ​@Renetje66,

Bedankt voor je bericht. 

Ik zie dat ​@JanD de juiste informatie met je heeft gedeeld hierover! Super bedankt voor je hulp, dit wordt enorm gewaardeerd. 😊

Groetjes,
Roeqajja


Als ik de resterende maanden afkoop, is het dan mogelijk om het abonnement per direct bij een andere provider in te laten gaan?
 

Tenslotte koop ik alles af en zou een opzegtermijn dan niet van toepassing zijn. Als dat wel het geval is dan wil ik die maand ook wel afkopen. 
 

ik hoor het graag. 


Hoi ​@Renetje66,

Bedankt voor je reactie.

Normaliter heb je altijd een wettelijke opzegtermijn van 30 dagen. Indien je toch eerder weg wil, is het ook mogelijk om je opzegtermijn af te kopen. Hiervoor kun je mij een privébericht sturen met je 06-nummer en persoonlijke gegevens. Ik help je hier dan graag mee verder!

Groetjes,
Roeqajja


Reageer