Skip to main content

.

Momenteel heb ik de volgende bundel; 6GB data + 200 min/sms voor €9 p/m

De einddatum van mijn contract was 6 mei 2023, ik ben dus contractvrij.

Per 3 juli krijg ik een Internet/televisie abonnement van de KPN, ik heb dus recht op dubbele data/min.

Als ik een nieuwe klant zou zijn kan ik 24 GB + 400 min/sms (1 jaar) voor €11 krijgen.

Probeer ik te verlengen dan is de beste deal die ik vind 6 GB + 200 min/sms voor €12 (!), niet bepaald een goede deal of vergelijkbaar dus.

Kan ik als bestaande klant dezelfde deal krijgen als nieuwe klant en hoe dan?

Je kunt in de app bij instellingen en dan naar abonnement je contract verlengen en als het goed is kun je voor de zelfde bundel’s kiezen als een nieuwe klant.

Bedankt voor je reactie maar dit klopt maar half. Ik kan nergens aangeven dat ik een KPN Internet/TV abonnement heb en dus recht heb op een verdubbeling. Daarbij komt dat mijn KPN abonnement op 3 juli ingaat en mijn verlenging op 1 juli. Hier gaat het waarschijnlijk mis…

Is hier nog een oplossing voor?

Hallo @marc020 je hebt ook nog geen KPN-thuisabo, dat gaat pas op 3 juli in, logisch dus dat je dat nu nog niet in kunt stellen.

Je kunt wèl je verlenging bij Simyo al regelen, die gaat dan gelijk in.

Simyo vergelijkt regelmatig de bestanden met KPN en als je jou dan tegenkomen nà 3 juli krijg je vanaf 3 juli alsnog dubbele data en belminuten.

Simyo vergelijkt regelmatig de bestanden met KPN en als je jou dan tegenkomen nà 3 juli krijg je vanaf 3 juli alsnog dubbele data en belminuten.

Die verdubbeling gaat volgens mij dan vanaf 1 augustus in.

Die verdubbeling gaat volgens mij dan vanaf 1 augustus in.

Dat zou heel goed kunnen @Groentjuh , maar in ieder geval pas nà 3 juli als @marc020 het KPN thuisabo geactiveerd heeft.

Hoi @marc020,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier even contact over opneemt!

Ik zie dat je correct bent geïnformeerd door @Ron H, @JanD en @Groentjuh!

Ik vat het nog even samen: Het klopt inderdaad dat je je contract kunt verlengen via Mijn Simyo. Dit doe je bij Instellingen> Abonnement> Verlengen. Indien je vanaf 3 juli een KPN Thuis aansluiting hebt, dan duurt het ongeveer een week voordat wij deze informatie binnen krijgen van KPN. Daarna verschijnt er in Mijn Simyo in het Overzicht een knop met “Speciaal voor jou: Simyo Compleet”, hier kun je de verdubbeling van je bundels dan activeren. De verdubbeling gaat dan de volgende maand in (1 augustus in dit geval) en je ontvangt meteen een bevestigingsmail en sms als de activering is gelukt.

Ontzettend bedankt voor de hulp en uitleg heren! Dit wordt enorm gewaardeerd 😊

Groetjes,
Roeqajja

Ook namens de vragensteller, allemaal bedankt en een fijn weekend!

Ik wens je ook een fijn weekend @marc020! Geniet van het mooie weer 🌞

Groetjes,
Roeqajja

Reageer