.

Beantwoord

Hoe kan ik mijn abonnement verlengen met de bundels die op de website staan?

  • 29 December 2023
  • 3 reacties
  • 73 Bekeken

Badge

Ik wil mij aanmelden als nieuwe klant, want Simyo heeft veel voordeligere tarieven voor nieuwe klanten. Dat scheelt al snel 200 euro per jaar.

 

Op de pagina “https://www.simyo.nl/sim-only/bestellen/nummerbehoud” krijg ik echter de melding

“Dit is al een Simyo Sim Only nummer. Log in op Mijn Simyo en regel daar al je abonnementszaken.”

 

Dus ik inloggen op Mijn Simyo, maar nergens valt iets te regelen om dezelfde kortingen te krijgen die nieuwe klanten krijgen.

 

Hoe kan ik in aanmerking komen voor dezelfde tarieven die nieuwe klanten krijgen? Moet ik daarvoor verplicht eerst klant worden bij een andere provider om daarna eventueel terug te komen? Is het mogelijk om 1 maand KPN te nemen en daarna terug naar Simyo te gaan?

icon

Beste antwoord door Roeqajja 29 December 2023, 19:08

Bekijk originele reactie

3 reacties

Badge

Ik lees trouwens in een Forum-topic van een paar jaar geleden (https://forum.simyo.nl/abonnementen-69/waarom-dezelfde-prijzen-voor-nieuwe-en-trouwen-klanten-43802?tid=43802&fid=69) dat Simyo het beleid heeft dat bestaande klanten en nieuwe klanten ongeveer dezelfde tarieven hebben. Is dat beleid veranderd, want het verschil is nu heel groot?

Reputatie 7
Badge +9

Het beleid is inderdaad al een tijdje veranderd. Heel vroeger waren prijzen voor loyale klanten iets goedkoper en vroeger kon je door bundels te wijzigen overstappen naar nieuwere tarieven. Dat had wel als nadeel dat je daardoor vaak niet terug kon naar de bundel, die je daarvoor had. Die bundel werd dan immers niet meer aangeboden in dat aanbod.

Je kunt echter nog steeds dezelfde tarieven krijgen als nieuwe klanten door te verlengen. Dat kan echter alleen als je niet nog vast zit aan een contract of als jouw contract binnen 4 maanden verloopt. Het lijkt mij dat dat in jouw geval zo is, want anders zou je ook niet kunnen overstappen naar KPN voor een maandje.

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @PietL,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier even contact over opneemt.

Het antwoord van @Groentjuh klopt helemaal, dank je wel voor je hulp! 😊

Ik zie op je aansluiting dat je contractvrij bent, je kunt in jouw geval dus inderdaad je contract verlengen met de bundels die wij op onze website hebben staan. Dit kun je regelen via Mijn Simyo bij Instellingen> Abonnement> Verlengen. Je ontvangt meteen een bevestiging als dit is gelukt. Als je dit voor 31 december doet, gaan je bundels per 1 januari in. 

Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het graag! 

Groetjes,
Roeqajja

Reageer