.

Vraag

Hoe kan ik mijn abonnement verlengen?

  • 16 July 2023
  • 5 reacties
  • 100 Bekeken

Goedemorgen, wij hebben 2 simyo abonnementen bij jullie lopen en betalen hiervoor 12 euro per maand per abonnement. Wij worden geconfronteerd via de reclame dat je nu een abonnement kan afsluiten voor 10 euro per maand. Waarom laten jullie je vaste klanten meer betalen? Graag uw reactie !


5 reacties

Ja zeker. Simyo beweegt toch met je mee?? Behalve als het om de prijs gaat zeker??

Hallo @Lopik3411 als je contractvrij bent en/of kunt verlengen kun je van het huidige aanbod gebruik maken.

 

Het ligt anders dan je denkt. Simyo mag je bundels zelf niet zomaar aanpassen. Dat mag alleen jij als klant doen.

Of je in aanmerking komt voor de nieuwe goedkopere bundels kun je zelf zien op je MijnSimyo (app). 

Contractduur & annuleringstermijn

Simyo abonnementen hebben drie verschillende looptijden voor de minimale contractperiode: 1 maand, 1 jaar en 2 jaar. Voor een abonnement met telefoon is de minimale contractperiode 2 jaar. Na de minimale contractperiode wordt je abonnement automatisch maandelijks verlengd met 1 maand. Na de minimale contractperiode kun je ook verlengen naar de op dat moment beschikbare bundels en tarieven en daarbij je looptijd aanpassen.

 

https://www.simyo.nl/sim-only

 

Reputatie 7

@Lopik3411 Jij bent zeker ook iemand die periodiek niet even zijn verzekeringspakket, energiecontract, kabelaar, etc etc tegen het licht houdt?!? Kom op zeg.

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Lopik3411,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier even contact over opneemt.

Wat @Ray zegt klopt inderdaad, je kan alleen zelf je bundels aanpassen. Dit mogen wij niet voor je doen. Wij hebben regelmatig acties die wij volop promoten op bijvoorbeeld onze website of via reclames. Ik raad aan om onze website in de gaten te houden zodat je ook op de hoogte bent van de acties. Ik zie op je aansluiting dat je contractvrij bent. Dit betekent dat je je abonnement kunt verlengen met onze huidige actiebundels. Dit kun je doen via Mijn Simyo bij Instellingen> Abonnement> Verlengen. Je ontvangt meteen een bevestigingsmail als dit is gelukt.

Super bedankt voor de hulp en reacties! 

Groetjes,
Roeqajja

Reageer