Goedemorgen, wij hebben 2 simyo abonnementen bij jullie lopen en betalen hiervoor 12 euro per maand per abonnement. Wij worden geconfronteerd via de reclame dat je nu een abonnement kan afsluiten voor 10 euro per maand. Waarom laten jullie je vaste klanten meer betalen? Graag uw reactie !
Ja zeker. Simyo beweegt toch met je mee?? Behalve als het om de prijs gaat zeker??
Hallo
Het ligt anders dan je denkt. Simyo mag je bundels zelf niet zomaar aanpassen. Dat mag alleen jij als klant doen.
Of je in aanmerking komt voor de nieuwe goedkopere bundels kun je zelf zien op je MijnSimyo (app).
Contractduur & annuleringstermijn
Simyo abonnementen hebben drie verschillende looptijden voor de minimale contractperiode: 1 maand, 1 jaar en 2 jaar. Voor een abonnement met telefoon is de minimale contractperiode 2 jaar. Na de minimale contractperiode wordt je abonnement automatisch maandelijks verlengd met 1 maand. Na de minimale contractperiode kun je ook verlengen naar de op dat moment beschikbare bundels en tarieven en daarbij je looptijd aanpassen.
Hoi
Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier even contact over opneemt.
Wat
Super bedankt voor de hulp en reacties!
Groetjes,
Roeqajja
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.