Ik heb onlangs een kpn internet+tv contract afgesloten.
Hierin stond dat mjn simyo bundels verdubbeld zouden worden.
Maar in mijn simyo kan ik hier niks van zien?
~Admin: titel aangepast i.v.m. betere vindbaarheid.
Ik heb onlangs een kpn internet+tv contract afgesloten.
Hierin stond dat mjn simyo bundels verdubbeld zouden worden.
Maar in mijn simyo kan ik hier niks van zien?
~Admin: titel aangepast i.v.m. betere vindbaarheid.
Hallo
Maar is al een maand geleden.
Moet ik dit ergens aanvragen ofzo?
Kijk eerst eens in de app bij:
instellingen
Persoonlijke gegevens
Berichten van Simyo
Persoonsgegevens, Zoals je contact- en factuurgegevens
of deze optie is ingeschakeld.
Gevonden,
Instellingen, abbonement, simyo compleet activeren
Na activeren gaan je dubbele bundels in per de eerste van de volgende maand
Hoi
Bedankt voor je bericht. Goed om te horen dat het activeren van Simyo Compleet inmiddels is gelukt!
Je kunt Simyo Compleet ook activeren in het Overzicht, daar zie je dan een knop met “Speciaal voor jou: Simyo Compleet” indien je hiervoor in aanmerking komt. De verdubbeling van je bundels gaat dan inderdaad per de eerste dag van de volgende maand in. Je ontvangt na de activering hiervan meteen een bevestigingsmail.
Ontzettend bedankt voor de hulp heren!!
Groetjes,
Roeqajja
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.