Skip to main content

.

Al jaren zijn mijn vrouw en ik trouwe klanten van Simyo. Allebei hebben we nog een, niet meer te verkrijgen, oud contract (100 belminuten, 2Gb internet). Hier betalen we al jarenlang € 8,-- per maand voor. Met de inflatiecorrectie erbij wordt dat nu € 8,65. Kijkend naar een nieuw contract zie ik nu, dat je als bestaande klant met 200 belminuten en 10 Gb internet, ik € 15,18 per maand per contract mag afrekenen. Nieuwe klanten betalen echter voor hetzelfde pakket maar € 9,--

Mag ik dan tot de conclusie komen, dat Simyo alleen maar geïnteresseerd is in nieuwe klanten en dat de bestaande klanten als melkkoe wordt gebruikt met het risico dat deze laatsten massaal gaan overstappen naar een andere provider?

Maarten van den Hoogen

Waarschijnlijk heb je gekeken bij bundels wijzigen kijk eens in de app bij instellingen abonnement verlengen. 


Inderdaad, ik heb verkeerd gekeken. Bedankt voor uw antwoord en mijn excuus voor de misschien wat lompe vraagstelling.

Met vriendelijke groet

Maarten van den Hoogen

 


Hi @Maartten,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier even contact over hebt opgenomen.

Ik zie dat je inmiddels de juiste informatie hebt gekregen van @Ron H. Super bedankt voor je hulp, Ron! 😊

Groetjes,
Roeqajja


Reageer