.

Vraag

Geen mail met teleefoonummer, wachtwoord en pin ontvangen!!! Wat nu?

  • 30 July 2023
  • 9 reacties
  • 74 Bekeken

Hallo Simyo,

 

Op donderdag heb ik een nieuw abonnement afgesloten, nieuwnummer, nieuw abonnement.

Inmiddels heb ik de simkaart ontvangen met pukcode. In mijn telefoon gezet maar het werkt niet, kan geen netwetk vinden. 

Tot op heden heb ik GEEN mail met 06, pincode of wachtwoord ontvangen.

Ik kan nergens naar toe bellen en niemand kan mij bellen. Ik wacht al 5 dagen. Jullie hebben de mail met telefoonnummer, wachtwoord en pincode NIET verzonden.

 

Graag via mail contact met mij opnemen en zsm van het nieuw abonnement samen korting mijn gegevens sturen.


9 reacties

Hallo @Maya3000 heb je van een overstapservice gebruik gemaakt met behoud van nummer? Of anderszins?

 

Neee. Niks overstap.

Nieuw simyo abonnement. Nieuw nummer, nieuwe alles. 

Nogmaals. Ik mis een email met 06mobielnummer, pincode, wachtwoord. 

Dat heb ik niet ontvangen! Kan Simyo die mail met info sturen. 

Kan SIMYO klantenservice rechtstreeks contact met mij opnemen?

Ik ben via mail en whatsapp alleen nog bereikbaar. Kan niet eens naar hulpdiensten politie of ambulance bellen. Spoed!!!

Hallo @Maya3000 morgen is de klantenservice weer aanwezig.

 

Kijk ook eens in je spamfolder of de mails van Simyo daar terecht zijn gekomen 

Alles gecontroleerd, spam, ongewenst etc.

 

Wat ik vraag is direct contact met Simyo.

Wat ik krijg zijn reacties waaraan ik niks aan heb.

Kan Simyo direct contact met mij opnemen via whatsapp of mail. Kan Simyo de mail met info nummer, pin en wachtwoord sturen?

Dat is wat ik nodig heb. 

@Maya3000

Hou dit topic in de gaten. Morgen reageert een medewerker van Simyo, een moderator. Die kan in de systemen met je meekijken.

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Maya3000,

Bedankt voor je bericht. Wat onhandig dat je nog geen mails met inloggegevens etc. van ons hebt ontvangen!

Ik vraag me af of je helemaal geen e-mails van ons hebt ontvangen. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je persoonlijke gegevens? Ik zoek je aansluiting dan op in ons systeem en kijk na waar het mis gaat.

Bedankt voor de reacties! @JanD @Ray @Friesian 

Groetjes,
Roeqajja

Je vraagt je af...dan leest u mogelijk niet goed. Ik heb geen mails ontvangen! Mijn tekst is duidelijk. 

Na 10 klachtenmails, 15 wachtsapp berichten en meer dan 10 min in de wachtrij bellen met prepaid van een andere provider (extra kosten gemaakt) die in met nood moest bestellen,  heb ik na 5 dagen pas om 16.21 uur de gegevens ontvangen per mail. Slechte klantenservice noem ik dit. 

Omdat jullie klantenservice zo slecht is denk ik binnenkort alles op te zeggen en over te stappen waar de klachtenservice beter bereikbaar is. 

Ik hoef geen reacties meer op me berichten. Als Simyo iets wil doen mag je voor alle ellende 100 euro op mijn bankrekening storten als tegoedkoming voor de ellende en extra gemaakte kosten!!!

 

 

 

 

 

Reageer