.

Vraag

Extra vakantie tegoed

  • 10 August 2023
  • 8 reacties
  • 51 Bekeken

Badge

Zou een mooie geste van symio zijn om in de maanden juli en augustus hun klanten exta gb's te geven als vakantie tegoed. In de vakantie verbruik je meestal veel meer als daarbuiten. Bovendien kost bijkopen enorm veel geld. Abonnement kost 1 gb ongeveer 1 euro terwijl je 5 euro voor 500mb kwijtbent bij bijkopen. Dat zou in juli/augustus ook 2gb voor 5 euro kunnen zijn, soort van coulance voor loyale klanten. 


8 reacties

Hallo @weeijk je kunt voor een maand of langer ook je bundel naar boven bijstellen als je denkt meer data nodig te hebben, dat is veel goedkoper dan losse bundels bijkopen. Regel dat dan vóór de 1e van de komende maand, want dan pas gaat de nieuwe bundel in, terwijl de losse duurdere bundels wèl gelijk in gaan.

 

 

Reputatie 7
Badge +6

Hi @weeijk,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je even contact opneemt hierover. 

Wij hebben momenteel geen actie waarbij wij gratis MB's cadeau doen in de zomerperiode als vakantietegoed. Ik durf ook niet te zeggen of dit in de toekomst wel zo zal zijn. Je kunt wel altijd je bundels aanpassen of extra MB's bijkopen. Mocht je meer MB's nodig hebben voor in de zomerperiode, dan kun je inderdaad één maand van tevoren je bundels verhogen zoals @JanD uitlegt. Super bedankt voor je hulp! 😊

Groetjes,
Roeqajja

Reputatie 7
Badge +7

TS gaat er wel erg makkelijk vanuit dat iedereen in juli of augustus met vakantie gaat.

Wat doe je met degenen die buiten de schoolvakantie op vakantie gaan?

Badge

Je hebt gelijk Wim, ik vind dat ik als vaste klant, meer dan 10 jaar wel eens iets extra's mag verwachten in welke vorm dan ook. Bovendien vind ik 5 euro voor 500 mb eigenlijk asociaal veel geld, voor de eerste vd maand ff bundel wijzigen vind ik wel een lekkere goedkope maatregel...... 

Reputatie 7
Badge +7

Ik krijg 1 keer per jaar een Simyaardag kado, Krijg jij dat niet?

Reputatie 7

@weeijk ik vind…. ik vind…. ik vind. Jeetje……

Reputatie 7
Badge +6

Hi @weeijk,

Bedankt voor je reactie. Zoals @wimj12 inderdaad zegt krijgen onze klanten in de maand dat ze klant zijn geworden gratis 1000 MB cadeau. Dit noemen wij je “Simyaardag”. Ik zie op je aansluiting dat jij dit cadeau elk jaar in oktober krijgt. Het is dus niet zo dat wij onze klanten niks extra's geven :).

Groetjes,
Roeqajja

Ik zal binnenkort eens aan m'n energiemaatschappij vragen of ik komende winter wat gratis kuubjes gas kan krijgen. Ben er immers al wat jaren klant. 😉

 

 

 

Reageer