.

Beantwoord

Eerste maand anuleren factuur, hoe zit dat?

  • 4 August 2023
  • 1 reactie
  • 45 Bekeken

Ik heb gekozen voor simyo enkel met wat twijfels omdat ze geen 5G aanbieden en de kosten van mb’s erg duur zijn. Enige waarvoor ik een esim naast mijn zakelijk abonnement is data. Maar als ik na bijna een maand wil opzeggen (wegens bijv bovenstaande redenen), betaal je dan gewoon die €12 via iDeal en is het dan klaar of betaal je onnodig voor die extra maand of incasso nog wie waarschijnlijk niet lukt dus dan word het alsnog ideal. Zal dit wel even van te voren doen zodat het niet op de laatste avond komt 😜

icon

Beste antwoord door Seren 7 August 2023, 17:10

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Tim99,

Bedankt voor je bericht. Als ik het goed begrijp wil je weten wat de kosten zijn wanneer je in je eerste maand opzegt. 

Je betaalt in principe alleen voor de bundels en eventuele kosten die zijn gemaakt buiten de bundel. Dit kun je ten alle tijden terug vinden in Mijn Simyo onder het kopje facturen (wanneer deze klaar staat).  De betaling gaat altijd via een automatische incasso, dus niet via iDeal o.i.d.

Voordat je opzegt is het wel goed om na te denken of je jouw nummer wilt behouden of niet. Mocht je het nummer niet willen behouden kun je opzeggen via Mijn Simyo. Als je het nummer wel wilt behouden kun je bij een andere provider nummerbehoud aanvragen. Je abonnement zal dan automatisch worden opgezegd en overgezet. 

Heb ik zo je vraag beantwoord? Mocht dit niet het geval zijn laat het mij dan vooral even weten. Dan kan ik dit proces eventueel verder toelichten. 

Groetjes,
Seren

Reageer