Skip to main content

Goedendag.

Ik heb mijn abonnement verlengt met daarbij een nieuw toestel. Nu wouden ze gisteren mijn telefoon leveren maar bleek mijn geboorte datum op id niet te kloppen met gegevens symio.

16-8-XXXX staat bij symio als 16-7-XXXX

Bezorger alles tot bankpas, rijbewijs etc aan toe maar hij gaf de telefoon niet af.

Mail gestuurd naar klantenservice@symio.nl maar krijg bericht van Gmail dat deze niet afgeleverd kan worden.

Hoe kan ik dit oplossen??

Moderator: Persoonlijke gegevens verwijderd.

Mail gestuurd naar klantenservice@symio.nl maar krijg bericht van Gmail dat deze niet afgeleverd kan worden.

Symio? Ik zou daar die “y” en "i” even van plek laten wisselen. Dan zou het beter werken.

Echter heb je nu toch al via het forum een topic geopend. Een moderator (= Simyo medewerker) komt vandaag langs in dit topic en vraagt dan waarschijnlijk of je hem/haar een privébericht kunt sturen.


Hoi @Willem Jabben,

Bedankt voor je bericht. Het toestel kon inderdaad niet geleverd worden omdat de geboortedatum niet overeenkwam met onze gegevens. Dit wordt gedaan vanwege veiligheidsredenen.

Je kunt een e-mail sturen naar ons met een kopie van je ID waarop de juiste geboortedatum staat. Licht in deze e-mail ook kort toe wat de situatie is zodat het sneller afgehandeld kan worden. Het juiste e-mailadres hiervoor is klantenservice@simyo.nl. Voor je eigen veiligheid raad ik je aan om gebruik te maken van de KopieID-app van de Rijksoverheid. Wij zullen dan je geboortedatum zo snel mogelijk aanpassen. Zodra dit is gebeurd, kun je een nieuw toestel bestellen en een afspraak inplannen.

Tot slot wil ik je adviseren om in de toekomst geen persoonlijke gegevens te delen op een openbaar forum, omdat dit onveilig is. Daarom heb ik een deel van je persoonlijke gegevens verwijderd uit jouw topic. 

Groetjes,
Seren


Hallo, bij mij is het hetzelfde geval, mijn toestel ging gisteren weer met de chauffeur retour. Blijkbaar staat in mijn account het geboortedatum van mijn man en vice versa. Ik heb hierover gisteren met een medewerker gebeld, die mij ook vroeg een mail te sturen zoals hier al beschreven staat. Echter weet ik niet of deze goed aangekomen is, er kwam geen ontvangstbevestiging. Op WhatsApp krijg ik geen reactie. Hoe snel kan zo een wijziging doorgezet worden? Ik sta ivm afwezigheid een beetje onder tijdsdruk wat betreft de verlenging en de levering van het nieuwe toestel. 

Alvast bedankt voor het antwoord! 


Is opgelost, bedankt! 😊 👍 


Hoi @CldGrg,

Bedankt voor je bericht.

Fijn om te horen dat het inmiddels is opgelost! Wij wensen je een hele prettige dag verder. 🙂

Groetjes,
Roeqajja


Hi, 
Mijn telefoon kon niet geleverd worden omdat de geboortedatum van mijn moeder nog op mijn account staat in plaats van die van mij zelf. Kan dit gewijzigd worden zodat ik de afspraak kan verzetten ik heb het apparaat met spoed nodig en nu kan hij op geen mogelijke manier afgegeven worden omdat de naam en geboorte datum niet overeenkomen en dus bij geen van ons beide id kaarten zal kloppen. 
Lucy Koster


Hoi @lucykoster,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier contact over opneemt!

Wil je mij een privé bericht sturen met daarin je telefoonnummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en je e-mailadres? Ik kijk dan even met je mee.

Groetjes,
Ashley

 

 


Reageer