Skip to main content
Beantwoord

dataplafond per ongeluk ingeschakeld, kan ik dit terugdraaien?

  • 1 July 2024
  • 5 reacties
  • 89 Bekeken

Ik heb per abuis dataplafond aangeklikt in de app, en nu staat deze aan. Hoe zet ik deze weer uit? Want ik hoef hier geen melding van want ik ga niet over het aantal MB heen wat ik per maand heb. Nu heb ik al een email ontvangen dat dit in werking treedt volgende maand. Ik ben net nieuw bij Simyo… wist ik veel dat je dat niet ongedaan kunt maken. Ik wilde alleen kijken wat het in hield.

5 reacties

Reputatie 6
Badge +3

Het gaat dus 1 augustus in, in augustus kun je het weer opzeggen per 1 september en ben je dus slechts 50 cent kwijt @Etjuh 

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Etjuh,

Bedankt voor je bericht. Wat leuk om te horen dat je net klant bent bij Simyo! Ik help je hier graag mee verder.

Het is zo dat je bij Simyo niet standaard een dataplafond hebt. Dit wilt zeggen dat je nog steeds internet kan verbruiken zodra je databundel op is tegen een tarief van €0,15 cent per MB. Met een dataplafond kun je dus voorkomen dat je kosten maakt buiten je bundel zodra je internetbundel op is.

Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je persoonlijke gegevens en je 06-nummer? Als je dataplafond nog niet in is gegaan, dan kunnen wij dit meestal nog terugdraaien. 😊

Bedankt voor je reactie @J.D.L.!

Groetjes,
Roeqajja

Ik heb hetzelfde gedaan. Zie nu dat het niet voor deze maand is maar vanaf 1/8. Ik heb het volgende maand niet meer nodig en zie dat het 50ct pm kost. Niet veel maar voor mij totaal overbodig. Hoe kan ik het terugdraaien? 

Reputatie 6
Badge +3

Ik heb hetzelfde gedaan. Zie nu dat het niet voor deze maand is maar vanaf 1/8. Ik heb het volgende maand niet meer nodig en zie dat het 50ct pm kost. Niet veel maar voor mij totaal overbodig. Hoe kan ik het terugdraaien? 

Na 1 augustus weer uitzetten, dan is het per 1 september weer uitgeschakeld @Nienkea 

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Nienkea,

Bedankt voor je bericht.

Je kunt mij een privébericht sturen met je 06-nummer en persoonlijke gegevens. Ik zorg er dan voor dat je dataplafond wordt teruggedraaid. Let wel op dat dit uiterlijk tot woensdag kan! Dit is omdat donderdag de nieuwe maand begint, je dataplafond gaat dan namelijk al in. 🙂

Groetjes,
Roeqajja

Reageer