Goedemorgen,
Gisteren vergeten om mijn databundel op te hogen naar 20GB per 1 juli (vandaag dus) voor de vakantie. Is er nog een mouw aan te passen dat het toch vandaag kan ingaan?
Bedankt
Goedemorgen,
Gisteren vergeten om mijn databundel op te hogen naar 20GB per 1 juli (vandaag dus) voor de vakantie. Is er nog een mouw aan te passen dat het toch vandaag kan ingaan?
Bedankt
Aanvulling:
We blijven binnen Nederland
Hallo
Je kunt volgens mij wel een extra data bundel bijkopen die wèl direct ingaat, even nakijken op de site.
Succes.
Hoi
Bedankt voor je bericht. Ik kan me voorstellen dat je hier vragen over hebt.
Elke bundelwijziging die je maakt gaat pas de volgende maand in. Je kunt dus geen bundelwijzigingen maken voor de maand zelf. Wel kun je inderdaad MB's bijkopen via Mijn Simyo zoals
Ik heb als cadeau 1000 MB aan je account toegevoegd, dit kun je activeren via Mijn Simyo in het Overzicht. Hopelijk helpt dit je toch een beetje.
Groetjes,
Roeqajja
Hoi
Bedankt voor je bericht. Ik kan me voorstellen dat je hier vragen over hebt.
Elke bundelwijziging die je maakt gaat pas de volgende maand in. Je kunt dus geen bundelwijzigingen maken voor de maand zelf. Wel kun je inderdaad MB's bijkopen via Mijn Simyo zoals
Ik heb als cadeau 1000 MB aan je account toegevoegd, dit kun je activeren via Mijn Simyo in het Overzicht. Hopelijk helpt dit je toch een beetje.
Groetjes,
Roeqajja
Bedankt voor het gebaar, ik heb het kado zojuist geactiveerd. Het komt zeker van pas!
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.