.

Beantwoord

Contractduur wijzigen, kan dit?

  • 8 June 2023
  • 4 reacties
  • 49 Bekeken

Momenteel heb ik een contractsduur van 1 jaar voor sim only met 2GB internetdata en 200 min. bellen.

Ik wil dit graag omzetten naar een contractsduur van 2 jaar met 2GB en Onbeperkt bellen. Ik zie in Mijn Simyo wel hoe ik de bundel kan wijzigen maar niet hoe ik de contracsduur kan verlengen.

Kan iemand mij hier mee helpen?

icon

Beste antwoord door Anonymous 8 June 2023, 14:48

Bekijk originele reactie

4 reacties

Hallo @Carin_b je kunt inderdaad wèl je bundel maandelijks aanpassen, maar een lopend contract kun je alleen verlengen binnen 120 dagen voor einde contractdatum. Het nieuwe contract gaat dan in per einde huidige contractdatum.  Als je nog niet binnen de 120 dagen zit, zul je dat eerst af moeten wachten.

 

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Carin_b,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier even contact over opneemt!

Het antwoord wat @JanD heeft gegeven klopt helemaal! Superrr bedankt voor je hulp 😊.

Ik zie op de aansluiting wat gekoppeld staat aan je account dat je contractvrij bent. Dat betekent dat je je contract via Mijn Simyo kunt verlengen, hier kun je dan zelf je contractsduur nog kiezen. Je kunt je contract verlengen bij Instellingen> Abonnement> Verlengen. Zodra dit is gelukt ontvang je een bevestigingsmail.

Mocht je nog vragen hebben, laat het dan gerust weten!

Groetjes,
Roeqajja

Hartelijk dank voor de antwoorden, vooral die van Roeqajja.

Ik heb zojuist via Mijn Simyo mijn contract verlengd voor 2 jaar. Super.

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Carin_b,

Bedankt voor je reactie. Goed om te horen dat het verlengen van je contract is gelukt! 😊

Ik wens je een prettige dag 🌞.

Groetjes,
Roeqajja

Reageer