Ik ben overgestapt naar Simyo. Maar het lukt mij niet om de bundel te activeren. Via de site wordt aangegeven dat ik het later nog eens moet proberen. Via de app krijg ik die melding niet, maar er wordt ook niets geactiveerd. Halverwege de middag een appje gestuurd, omdat ik niet kan bellen en er ook geen medewerker via de chat beschikbaar was. Maar op mijn appje heb ik ook geen reactie gehad. Daarom nu maar op deze manier. Wie kan mij helpen?
Bladzijde 1 / 1
Hoi
Bedankt voor je bericht. Wat onhandig dat het niet lukt om je simkaart te activeren!
Het is momenteel ontzettend druk via meerdere kanalen waardoor onze responstijd wat langer is dan je misschien gewend van ons bent. Onze excuses hiervoor.
Ik heb je aansluiting meteen opgezocht in ons systeem en ik zie dat het inmiddels is gelukt. Super fijn om te zien. Je bundels zijn nu actief en je simkaart is klaar voor gebruik. Werkt alles nu ook naar behoren?
Ik hoor het graag.
Groetjes,
Roeqajja
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.