Skip to main content

.

Ik heb op 2 augustus m'n Simyo abonnement omgezet/verlengd naar een maandabonnement.

Nu wil ik overstappen naar Ben en m'n nummer behouden, nu krijg ik echter het bericht dat het nummer pas vanaf 2 december overgezet gaat worden, dat was de oorspronkelijke einddatum voordat ik m'n abonnement bij Simyo had omgezet naar het maand abonnement.

Graag hoor ik hoe ik toch zsm kan overstappen met nummerbehoud, aangezien ik verwacht had dat ik medio oktober dat wel zou moeten kunnen met een maand opzegtermijn.

Hoi @JeroenB06,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je contact opneemt!

Ik zie dat je een jaar contract had tot december 2024. Je kan 4 maanden voor einddatum van je contract een verlening aanvragen. Dit heb je gedaan en omgezet naar maandelijks opzegbaar. Echter gaat je nieuwe contract en looptijd pas in op het moment dat je huidige contractperiode is afgemaakt. Je nieuwe bundels gaan al wel eerder in. Dit betekent dat je abonnement pas in december maandelijks opzegbaar wordt. 

Mocht je toch eerder wegwillen kan dat door de laatste paar maanden af te kopen. Dien dan nummerbehoud met afkoop in via de nieuwe provider.

Groetjes,
Ashley

Reageer