Skip to main content
Beantwoord

Abonnement met nieuwste/laatste model telefoon?

  • 18 February 2024
  • 3 reacties
  • 39 Bekeken

Goedendag,

Waarom bieden jullie geen abonnement aan met daarbij nieuwste types telefoons (lees Apple 15 of Samsung S24)?

Hoi @Eusie,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je hierover informeert. 

Ik heb dit intern nagevraagd en het komt er op neer dat wij bij Simyo geloven in keuzevrijheid en dat wij verschillende behoeften en budgetten respecteren. We zijn eerlijk over het feit dat we geen nieuwste toestellen aanbieden. In plaats daarvan verwijzen we onze klanten met plezier naar KPN voor de meest recente modellen. Op die manier geven we iedereen de mogelijkheid om een weloverwogen keuze te maken die past bij hun persoonlijke voorkeuren en financiële situatie. Hoewel we niet de allerlaatste modellen aanbieden, wil niet zeggen dat we inboeten op kwaliteit. Onze telefoons zijn zorgvuldig geselecteerd en zijn betrouwbaar en scoren hoog op prestaties. We begrijpen dat niet iedereen de behoefte heeft aan de nieuwste functies, en daarom bieden we alternatieven aan die nog steeds voldoen aan de eisen van onze klanten 😊. 

Groetjes,
Seren


Nu de Samsung s24 uit is, daalt de s23 naar midrange. Toch?

komt dit toestel , de s23, nu wel in aanmerking voor een voordelige aanbieding bij verlenging?


Hoi @Vledder,

Dat is inderdaad een terechte vraag! Helaas heb ik hier momenteel geen inzicht in. Mocht ik hier meer informatie over krijgen zal ik dit terugkoppelen in dit topic! 

Groetjes,
Seren


Reageer