.

Vraag

Abbonement

  • 21 May 2024
  • 3 reacties
  • 45 Bekeken

Beste Simyo, na jaren lang klant te zijn bij jullie heb ik afgelopen jaar mijn partner aangeraden om ook de overstap te maken naar Simyo.

 

Tijdens een korte vakantie afgelopen week, ben ik er achter gekomen dat mijn tarieven veel duurder zijn dan dat van mijn partner, mbt internet en bellen. (Welkoms kortingen rekening mee gehouden).

 

Hierdoor krijg ik het gevoel dat ik als trouwe klant benadeeld wordt ten opzichte van nieuwe klanten en waardoor ik dus al een flinke poos veel meer betaald hebt..

 

Tussentijds heb ik al 2 maal het abbonement gewijzigd omdat voor de zelfde belminuten en data een betere prijs was (waar overigens geen melding van was). Deze optie heb ik op dit moment niet. 
 

Waar gaat dit mis? Ik baal als een stekker en verzoek graag naar een oplossing.

 

mvg Dorian Koogje


3 reacties

Als je (bijna) contractvrij bent kun je je abo naar believen aanpassen aan de huidige situatie.

Als je partner op hetzelfde adres woont als jij, kunnen jullie beiden geld verdienen, maar ook als je partner niet op jouw adres woont kun je je partner als vriend(in) opgeven en ook beiden geld verdienen, zie daartoe de website van Simyo voor de mogelijkheden.

 

Ik heb een maandelijks opzegbaar contract. Opzeggen en opnieuw afsluiten is dus de enige mogelijkheid.. ? 

Ik heb een maandelijks opzegbaar contract. Opzeggen en opnieuw afsluiten is dus de enige mogelijkheid.. ? 

Hoe het bij maandelijks opzegbare contracten werkt weet ik niet, neem daartoe contact op met Simyo of wacht de reactie van een moderator af @Dorian 

Je zou eens kunnen proberen te verlengen, want dat ga je in feite doen, log dan in in MijnSimyo en ga naar de verlengshop en kijk wat daar uit komt.

Succes.

 

Reageer