Skip to main content
Vraag

Esim in samsung S25 fe die niet uit de pukncode blokkering te halen is.

• May 31, 2026
  • 0 reacties
  • 5 Bekeken

Hallo beste forumers, 

Mijn ervaring met simyo als pre paid esim is niet heel best, esim geïnstalleerd via de App op de huis telefoon. Daarna tijd niet gebruikt, nu wilde ik gisteren mijn telefoon (S25fe) resetten en de esim gaan verwijderen. Echter lukte dit niet omdat mijn pincode niet geaccepteerd werd, raar maar misschien foutje van mij. Dus pukje opvragen en klaar dacht ik, ja.... niet dus. Blijft hangen in het opnieuw pin instellen en puk code invoeren. Wat ik heel erg storend vind is dat er op simyo nergens een handleiding of q&a is hier over. 

Op het scherm in mijn simyo staat wel een intense melding, "telefoon deels bruikbaar" ofzo. Omdat er geen tegoed meer op stond, dus opgewaardeerd, aangezien deze melding best prominent in beeld staat, maar niks veranderd. Wel meteen 10 euro lichter, thx simyo. Inmiddels geen stap verder.

Jammer dat simyo heel erg bekend is met dit probleem maar nergens een waarschuwing of oplossing bied. De enigste oplossing is dat je gaat betalen om hun probleem op te lossen. Dus inplaats van mijn esim verwijderen heeft simyo door tactiek mij nog als klant. Inclusief 10 euro opwaardering en morgen waarschijnlijk de suggestie van de klantenservice om weer 5 euro uit te geven aan een simkaart. 

Thx