Skip to main content
Toestel: Lumia 830 met Simyo pakket/internet.



http://allestoringen.nl/storing/buienradar



Heeft iemand al een oplossing gezien?

Geen gegevens te zien op de kaart.



Ook bij andere providers?
Dit is een storing van buienradar en niet van providers. Je zult dus moet wachten tot Buienradar het probleem heeft verholpen.
Hoi Andrer,



Zoals Ray het al heeft aangegeven, is dit een storing van buienrader en niet van de providers. Ik zie dat de storing bij buienrader al opgelost is. Dat is mooi!



Ik wens je een fijne dag!



@Ray bedankt!



Groetjes,

Ashweeta
Dank je duidelijk: dat was niet duidelijk uit de melding op http://allestoringen.nl/storing/buienradar
heb alsnog een bericht binnen gekregen.

Buienradar zelf zegt onder:



Bedankt voor de reactie. We merken dat de windows app problemen ondervindt. Onze ontwikkelaars zijn aan het uitzoeken wat deze problemen veroorzaakt en we kijken of we het kunnen oplossen.

U kunt eventueel wel gebruik maken van de Buienradar website.



Excuses voor het ongemak.



Met vriendelijke groet,



Anne van Buienradar




PS Bij mijn vrouw werkt het nog niet.
Hoi Andrer,



Dankjewel voor de terugkoppeling! Ik hoop dat het snel wordt opgelost bij Buienradar 🙂



Groetjes,

Jihane
Eigenlijk heb ik liever weer waarbij het niet nodig is om buienradar te bekijken.
Eigenlijk heb ik liever weer waarbij het niet nodig is om buienradar te bekijken.



Dat ben ik helemaal met je eens wimj12. 😃 In ieder geval wat zonniger weer dan dat van vandaag!



Groetjes,

Thomas

Reageer