Skip to main content
Mijn sim was geblokeerd en probeerde deze te deblokeren door de puk code in te voeren hierna heb ik de pin code opnieuw ingevoerd maar hij vraagt hierna opnieuw de PUK code.



Volgens jullie website klopt mijn PUK code niet die ik in mijn simyo zie



wat te doen ?
BTW hij is net nieuw heb m nog nooit gebruikt !
Hoi jmtrampe, welkom op het Simyo forum.



Wat onhandig dat je nieuwe telefoon geen pin/pukcode accepteert! Als je zeker weet dat je de juiste pin/pukcode gebruikt van Mijn Simyo -> Mijn gegevens, dan denk ik dat er iets anders aan de hand is.



Kan het kloppen dat je een Samsung telefoon hebt gekocht? Deze accepteren namelijk geen Europese (8 cijfers) pukcodes, maar 10-cijfers lange pukcodes. In dit geval kun je het beste je simkaart in een andere telefoon stoppen, de simkaart in die telefoon ontgrendelen en 'm vervolgens terugplaatsen in je Samsung.



Laat je me weten of dit het is?



Groetjes, Tiury
Yup het was het welbekende Samsung problem



mijn dank
Hoi jmtrampe,



Fijn om te horen dat dit het probleem was. Bedankt dat je het even hebt laten weten 🙂. Mocht er nog iets zijn, zie ik je graag terug op het Simyo forum.



Groetjes, Tiury

Reageer