Skip to main content
Net gebeld met 1 van jullie medewerkers met de vraag waarom mijn telefoon aangeeft dat ik de verkeerde PUK-code invoer. Terwijl dat niet zo is. Reactie?: Regel een andere telefoon dat een Samsung waar je simkaart in past, die pakt waarschijnlijk de PUK-Code wel. Top! Ik kan dus nu met m'n kinderen op de fiets op zoek naar iemand die een telefoon heeft die wel goed reageert op m'n PUK-Code.. Hoop dat er een makkelijkere oplossing is?
Hoi PUK-code, welkom op het Simyo forum!



Voor de overzichtelijkheid heb ik je topic verplaatst naar het subforum Android.



De tip die je van een medewerker hebt gekregen is de oplossing. Ik begrijp dat het raar in de oren klinkt. In een Samsung telefoon wordt de pukcode standaard niet geaccepteerd. Dit heeft met een fabrieksfout te maken. Het komt voor bij elke Samsung telefoon en niet alleen die van jou.

Hopelijk is er iemand waar je je simkaart tijdelijk in kan plaatsen. Zodra de andere telefoon vraagt om een pukcode, dan kun je deze invoeren. Daarna zal er gevraagd worden om een nieuwe pincode. Deze nieuwe pincode kan je nog een keer bevestigingen. Als je echt niemand kan vinden, is het misschien goed om naar een onafhankelijke telefoonwinkel te gaan.



Laat je weten of het lukt?

Reageer