.

Beantwoord

Pas bij 2e keer bellen, gaat er op mijn HTC Desire X een belsignaal over?

  • 28 December 2014
  • 2 reacties
  • 622 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 0 reacties
Dit ongemak wordt een onmogelijkheid als ik interbankier: pas na 2 uur ('s nachts!!) krijg ik de code binnen die ik nodig heb om mijn storting te bekrachtigen....maar dan is mijn banksite natuurlijk allang gesloten.
Doe ik mijn simkaart in een ander toestel, dan krijg ik meteen de benodigde code.
icon

Beste antwoord door Charlene 29 December 2014, 17:59

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Die laatste zin is volgens mij een sterke aanwijzing dat de oorzaak van het probleem in je toestel gezocht moet worden, en niet bij Simyo. Hopelijk zijn er hier andere bezitters van dat toestel die een oplossing weten.
Badge +8
Die laatste zin is volgens mij een sterke aanwijzing dat de oorzaak van het probleem in je toestel gezocht moet worden, en niet bij Simyo. Hopelijk zijn er hier andere bezitters van dat toestel die een oplossing weten.

Hoi toin,

Welkom op het forum :)
Ik heb je topic even verplaatst naar het Android forum. Dan is het voor andere forumbezoekers makkelijker te vinden.
Dat lijkt me inderdaad erg vervelend wat je beschrijft. :(
Zoals Scotsman al zegt, omdat het bericht wel meteen aankomt in een ander toestel, lijkt het er sterk op dat het een instelling van je HTC betreft.
Ik heb het idee dat er een soort 'Niet storen' functie is ingeschakeld op je toestel, omdat je aangeeft dat pas bij de tweede keer dat je gebeld wordt het toestel daadwerkelijk overgaat. Wellicht heeft dit ook invloed op het ontvangen van je berichten.
Ik raad je daarom aan om even terug te gaan naar de winkel met je toestel. Daar kunnen ze waarschijnlijk snel zien wat er nu verkeerd gaat of verkeerd staat ingesteld.
Ik heb hier alleen toegang tot je aansluiting. Daar is niks aan te zien, en zoals je al aangeeft, de sim doet het in een andere telefoon wel. Daar zit de moeilijkheid dus niet.

Wie weet komen hier nog andere HTC gebruikers zich melden, die dit herkennen wat je omschrijft. Ik hoor ook graag van je waar je zelf nog achter komt.

Houd je ons op de hoogte?

Groetjes,
Charlene

Reageer