Skip to main content
Vraag

Opstarten Simyo App op mijn Poco X3 Pro Android telefoon veroorzaakt crash en moet ik mijn telefoon opnieuw opstarten.

• May 30, 2026
  • 3 reacties
  • 20 Bekeken

Probleem is er sinds je moet inloggen met dezelfde code waarmee je op je telefoon inlogt.

Als ict-leek kan ik me voorstellen dat de telefoon in de war raakt als je de code nogmaals intikt als je al bent ingelogd :).

Wie heeft het zelfde probleem? 

3 reacties

Khadija
Moderator
Forum|alt.badge.img+2
  • Moderator
  • June 1, 2026

Hoi ​@Anno Michiel,

Bedankt voor je bericht. Dat klinkt vervelend. Om je goed te kunnen helpen, hoor ik graag wat er precies misgaat. Krijg je een foutmelding te zien wanneer je probeert in te loggen in de Mijn Simyo app, of lukt het ontgrendelen van de app niet?

Goed om te weten: de toegangscode van de Mijn Simyo app kan inderdaad dezelfde zijn als de code waarmee je je telefoon ontgrendelt, maar deze codes staan los van elkaar. Het opnieuw invoeren van je telefoontoegangscode zou daarom geen problemen moeten veroorzaken.

Gebruik je liever geen toegangscode? Dan kun je in de instellingen van de Mijn Simyo app ook Face ID (of je vingerafdruk, afhankelijk van je toestel) inschakelen. Daarmee kun je snel en veilig inloggen zonder telkens je code in te voeren.

Ik hoor graag van je!

Groetjes,
Khadija

• auteur
  • Beginner
  • June 1, 2026

Hallo Khadija,

Dank voor je reactie. 

Na inloggen op de App met dezelfde code als waarmee je op de smartphone inlogt begint een  “cirkel” van inloggen te draaien maar stopt en je smartphone is gecrasht .  Je moet opnieuw opstarten en dus ook weer de pincode van de simkaart intoetsen etc.

Helaas gebruik ik liever geen Face ID of vingerafdruk.

Met vriendelijke groeten

Anno Michiel

Khadija
Moderator
Forum|alt.badge.img+2
  • Moderator
  • June 1, 2026

Hoi ​@Anno Michiel,

Bedankt voor je reactie. Dat is inderdaad niet de bedoeling en vervelend dat de app hierdoor vastloopt en je telefoon opnieuw moet worden opgestart.

De toegangscode voor de app staat los van de pincode van je simkaart en zou dit gedrag niet mogen veroorzaken.

Ik ga dit voor je navragen bij mijn collega’s die hier inhoudelijk meer over kunnen zeggen, zodat we kunnen uitzoeken wat hier precies misgaat. Daarom heb ik nog een paar vragen: welk type toestel gebruik je en welke iOS- of Android-versie staat erop?

Ik zie je reactie graag tegemoet.

Groetjes,
Khadija