.

Beantwoord

Tapatalk

  • 31 January 2013
  • 6 reacties
  • 765 Bekeken

Badge +2
Hallo beste Simbyanen.

Even een vraag van huishoudelijke aard.
Waarom kan ik het forum niet vinden in Tapatalk, of is kijk ik helemaal verkeerd.
Zou wel reuze makkelijk zijn.

Groeten Enrico
icon

Beste antwoord door Alex 15 February 2013, 13:43

Bekijk originele reactie

6 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Hoi Enrico,

Zou je wellicht kunnen toelichten wat Tapatalk precies is?

Groetjes,

Alex
Reputatie 1
Badge +2
Hoi Alex,

Zou jij nog willen reageren op mijn vraag? Deze heb ik gisteren gesteld.

Vr. groet!
Badge +2
Hi Alex,

Ik heb even gegoogeld en de nodige informatie voor je gevonden, kan zelf uiteraard ook een heel bericht typen, maar heb een duidelijke omschrijving gevonden voor je.
Ik hoop dat dit forum ook geschikt is voor Tapatalk.
Ik moet zeggen, ik gebruik het al een tijdje op mijn tablet, maar nu ook op de Xperia, en het maakt het gebruik van het forum een stuk prettiger als je op je tablet of smartfoon aan het forumhoppen bent.
Tapatalk is er ook voor de iphone, ipad en Android.
Ik hoop dat je hier iets mee kunt.

Tapatalk, een populaire iphone, ipad en Android-app om verschillende fora mee te lezen.
Tapatalk is een app die je inmiddels kunt gebruiken op duizenden forums over de hele wereld. Als de beheerder van het forum de plugin heeft geïnstalleerd, heb jij vanuit de app direct toegang en kun je naar hartenlust berichten lezen of posten. Uiteraard is het mogelijk een mobiele versie van het forum te raadplegen, echter Tapatalk zorgt ervoor dat je overzichtelijke en prettige manier over forums kunt browsen.
Zoals eerder aangegeven dienen forumbeheerders eerst een plugin toe te voegen aan het forum, om ervoor te zorgen dat de leden Tapatalk kunnen gebruiken. De plugin is beschikbaar voor meerdere forumsoftware pakketten waaronder vBulletin, phpBB, bbPress, MyBB, IPBoard, Kunena, SMF en Xenforo.

Met Tapatalk heb je veel mogelijkheden, bijna evenveel als op de PC. Je kunt uiteraard de ongelezen berichten, of berichten van de huidige dag bekijken maar ook aan welke onderwerpen je hebt deelgenomen. Op al deze topics kun je rechtstreeks via de app reageren en eventueel plaatjes toevoegen door deze naar het forum of de server van Tapatalk te uploaden. Ook is het mogelijk om je priveberichten te lezen en hierop te reageren, forums of topics aan je favorieten toevoegen en profielen bekijken. Met de functies ‘Wie is er online’ en ‘zoeken’ wordt het plaatje compleet gemaakt. Voor forumbeheerders en moderators is het ook mogelijk om het forum te modereren via de app.

Voor meer info: http://www.tapatalk.com/

M.v.g. Enrico
Reputatie 2
Badge +1
Hey Enrico,

Wij hebben dit doorgezet naar onze technische dienst. Zodra wij een terugkoppeling krijgen over de compatibiliteit van Tapatalk zullen wij jou dit laten weten.
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Enrico,

Ik heb terugkoppeling ontvangen van de technische dienst. We ondersteunen Tapatalk niet, omdat het technisch gezien lastig te combineren is. Dit heeft met het registratieproces te maken.

Groetjes,

Alex
Badge +2
Hi Alex,

Het is jammer, maar het is iet anders.
Wie weet wat de toekomst te bieden heeft.

Groet Enrico

Reageer