.

Beantwoord

Leuke kerstliedjes

  • 18 December 2021
  • 9 reacties
  • 101 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Om alvast een beetje in de kerstsfeer te komen.. Welke kerstliedjes vinden jullie leuk?

Ik bijvoorbeeld deze.

En deze... 

 

icon

Beste antwoord door Veerle 20 December 2021, 13:02

Bekijk originele reactie

9 reacties

Reputatie 7

Ik voel me nu net een ‘Scrooge’, maar in de loop der jaren ben ik steeds minder van kerst gaan houden.

ik kan niet wachten tot het weer 2 januari is.

@Friesian  Doe mij deze maar,

https://www.youtube.com/watch?v=89rgBcx4Luw

En voor het betere gevoel, https://www.youtube.com/watch?v=HPdHkHslFIU

 

Voor de rest, sluit ik me bij @RicoK aan, kan niet snel genoeg voorbij zijn die hele ellende van zogenaamde kerst en lief zijn voor elkaar, die andere 363 dagen mogen we elkaar wel naar het leven staan.

 

Reputatie 7

@Doornekamp33 exact dat dus! 😉

Een paar goede, betere dagen mogen van mij ook best...... 😉

Reputatie 5
Badge +2

Om alvast een beetje in de kerstsfeer te komen.. Welke kerstliedjes vinden jullie leuk?

Ik bijvoorbeeld deze.

En deze... 

 

DRIVING HOME FOR CHRISTMAS IS MY ALL TIME FAVORITE!! :heart_eyes:

Chris Rea is not driving home for Christmas this year. He is working home because of the pandemic. 

Reputatie 7
Badge +9

Chris Rea is not driving home for Christmas this year. He is working home because of the pandemic. 

Ik werk thuis, maar rij regelmatig terug naar huis… Bewegen blijft gezond, dus ook nu nog fietsen van A naar A. Ofwel van huis rijden naar huis via een omweg!

Reputatie 7
Badge +9

Beetje te laat maar ik doe toch even kond’ nog. De Leon is uitsluitend van de Amerikaanse kerstmuziek. En dan uitsluitend de golden oldies. Zal vanwege de Amerikaanse familie zijn, denk ik en dat de Leon daar vaker geweest is. Dus geen nieuw geschreeuw van een Marja Kerrie ofzo 🤮 
En ben het met eerdere posters eens. Op tweede kerstdag komt het je strot uit. En op 1 januari gaat de hele kerstzooi de doos weer in. Dan mot het per direct uit het zicht. 😉 

Marja Kerrie :joy::joy:

Reageer