.

Windows 10 Mobile beschikbaar voor oudere toestellen!

  • 19 March 2016
  • 5 reacties
  • 451 Bekeken

Zoals de titel al aantoont, de Windows 10 update is er.. Of hij ook al voor jouw toestel te downloaden is kun je merken door verder te lezen en de stappen te volgen.



Windows 10 Mobile

Windows 10 Mobile voor toestellen van de vorige generatie, de x30 toestellen, zou beschikbaar worden gesteld eind 2015. Dat doel is niet gehaald, mede doordat Windows 10 voor mobile nog in de kinderschoenen stond. De update op dat moment uitbrengen zou meer kwaad doen dan goed, en daarom heeft Microsoft ervoor gekozen Windows 10 Mobile uit te stellen en nu te releasen! De update is beschikbaar voor de onderstaande toestellen:

Lumia 1520 Lumia 635 1GB
Lumia 930 Lumia 540
Lumia 830 Lumia 535
Lumia 735 Lumia 532
Lumia 730 Lumia 435
Lumia 640XL Lumia 430
Lumia 640 BLU Win HD w510u
Lumia 638 1GB BLU Win HD LTE x150q
Lumia 636 1GB MCJ Madosma Q501

Updaten

Staat je toestel in bovenstaande lijst? Dan is de update wellicht beschikbaar voor jouw toestel! De beschikbaarheid hangt namelijk ook af van het feit of jouw provider de update heeft goedgekeurd. Om er achter te komen of de update ook daadwerkelijk beschikbaar is, heeft Microsoft een app beschikbaar gesteld: Upgrade Advisor. Deze app zal controleren of de update beschikbaar is en je hiervan op de hoogte brengen. Voor nu moet je zelf aangeven dat je Windows 10 wilt ontvangen. Later in het jaar zal de update ook zonder deze stappen te downloaden zijn.

Download de upgrade advisor uit de store via je mobiel en volg de stappen in je scherm.



Bron: MyWindows.nl

5 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Bedankt voor het delen van deze informatie Raytje 😃 Ik ben blij dat jij zo alert bent hierop en dit hier komt delen.
Mochten jullie (telefonisch) vragen krijgen dan is dit het topic 😃
Reputatie 6
Badge +10
Ik heb het doorgestuurd naar onze klantenservice 🙂!

Groetjes, Tiury
Badge
Via de Upgrade Advisor heb ik op mijn Lumia 435 nu ook Windows 10 gekregen. Moet zeggen dat het prima draait.
Het enige vreemde is nu wel dat ik mijn wifi-verbinding op "automatisch verbinden" moet zetten, omdat ik anders de melding "geen internetverbinding" krijg en ook niet het bijbehorende wifi-icoontje.
Het vreemde is dat ik gewoon wel internet heb (maar dat dus niet niet het wifi-icoontje wordt getoond).
Als ik connect naar een andere wifi-spot, dan wordt het wifi-icoontje wel weer getoond.

Gaat blijkbaar nog iets mis met Windows 10.....
Heb je beide upgrades binnen gehad?

Misschien lost dat het wel op voor je..

Reageer