.

Beantwoord

Wanneer krijg ik W10M voor mijn Lumia 640?

  • 5 April 2016
  • 7 reacties
  • 417 Bekeken

Hallo, ik heb een Lumia 640 met W8.1 en de app Update Advisor geïnstalleerd. Deze geeft aan dat mijn toestel in aanmerking komt voor W10M maar dat dit via de provider wordt geregeld. Dat zijn jullie, dus wanneer kan ik de update voor mijn toestel verwachten?

Alvast bedankt voor uw antwoord.

M.v.gr., Jos Oost
icon

Beste antwoord door Ray 5 April 2016, 22:50

Bekijk originele reactie

7 reacties

Hoi,

Helaas word daar vaak een fout in gemaakt omdat er geen rekening word gehouden met gebruikers die Sim Only hebben. Want bij Sim Only heb je geen toestel gekregen dus heeft, in dit geval Simyo niks te maken met de update van WM 8.1 naar WM 10. Ik heb o.a. de Lumia 535 en heb gewoon kunnen updaten.

Open nog eens de advisor en laat zoeken als dat kan. Daarna naar telefoon bijwerken gaan via de instellingen van je telefoon. Best kans dat je gewoon kunt updaten 😉
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Jos Oost, welkom op het Simyo forum :)

Goed om te zien dat je Raytje hebt getroffen in dit topic. Zoals hij aangeeft, weten wij bij Simyo niet wanneer je deze update kunt verwachten. Het is dan wel mooi om te lezen dat de update misschien al wel beschikbaar is, als je zelf handmatig naar een update zoekt. Laat je ons weten of het is gelukt?

Groetjes, Tiury

Bedankt voor het antwoord Raytje! 🙂

Open nog eens de advisor en laat zoeken als dat kan. Daarna naar telefoon bijwerken gaan via de instellingen van je telefoon. Best kans dat je gewoon kunt updaten ;-)


Die kans op een update heb ik gewoon nog niet!!
Hoe heb je het toestel verkregen?
Hoe heb je het toestel verkregen?
Gewoon, in een online winkel gekocht.

Ondertussen, met veel hangen en wurgen, W10M erop staan. Eerst via hard reset en Upgrade Advisor geprobeerd maar zonder resultaat. Uiteindelijk, met hulp van een familielid, via insiders programm en zonder terugzetten van een backup naar W10M en uiteindelijk na allerlei updates nu de consumer versie.
Dat was m'n laatste optie geweest, alleen niet de bedoeling lijkt me 🙂
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Jos Oost,

Goed om te lezen dat het met een flinke omweg toch is gelukt om W10M te installeren 🙂. Toch vreemd want na een korte zoekactie zag ik dat bij unbranded telefoon de update al vrij was gegeven. Maar, ondanks dat blij het inmiddels is gelukt!

Groetjes, Tiury

Reageer