.

Beantwoord

Waarom werkt mijn mobiel netwerk niet?

  • 1 October 2016
  • 7 reacties
  • 386 Bekeken

Als ik wifi heb werkt mijn mobiel prima, alleen het geluid doet het niet. Als ik geen wifi heb een ik zet mijn mobiele netwerk aan, dan werkt niets.
icon

Beste antwoord door Ray 2 October 2016, 15:27

Bekijk originele reactie

7 reacties

Nou heeft Wifi niks met Simyo te maken en ook niet met het geluid. Misschien staat het luid wel gewoon laag :)

Welke Windows Phone heeft u?
Microsoft lumia 535. Het geluid staat normaal, hij trilt niet en gaat niet over. Ik heb hem al een keer aan en uit gedaan. De batterij er opnieuw ingedaan. Niets helpt!
Ik heb ook een antal maanden mobiel internet gehad en betaald. Ook ik had alleen internet als er WiFi was.
Heb nu per 1 september internet opgezegd maar kreeg gewoon de rekening.
Dan maar per 1 oktober. Nu zie ik dat Simyo ook nu weer gewoon doorgaat met de rekening sturen voor mobiel internet.
Als dit zo blijft stap ik over naar een andere provider.
Reputatie 7
Check eens je Mijn Simyo. Daar kun je zien waaruit je maandelijkse abonnement bestaat.

Heb je overigens de bevestiging ontvangen van Simyo dat je opzegging is verwerkt?
Lies66 kijken even of je APN instellingen juist zijn. Klik daarvoor hier.

Mocht het probleem met geluid aanblijven kun je er voor kiezen om een reset uit te voeren naar de fabrieksinstellingen.
Hoe dat moet lees je hier. Vergeet niet eerst een back- up te maken.

Vragen over het toestel zelf kun je ook stellen op de Microsoft community.
Raytje, fantastisch. Bedankt voor je tip. Hij doet het weer. En het geluid doet het weer. Ik heb de batterij eruit gehaald en opnieuw ingedaan en opgestart.
Reputatie 5
Badge +8
Hoi Lies66,

Welkom op het Simyo forum.

Wat vervelend dat je problemen had met het netwerk. Gelukkig was Raytje er snel bij met de oplossing 😃

Fijn dat alles nu weer naar behoren werkt! Laat je het weten als je nog vragen hebt?

@Huibennanda Wat onhandig dat je alleen kunt internetten via Wi-Fi. Kun je me uitleggen wat er precies gebeurt wanneer je probeert te internetten via het mobiele netwerk? Er is de laatste maanden namelijk wel internetverbruik geregistreerd vanaf jouw aansluiting.

Je internetbundel is op 02-10-2016 verwijderd, dit betekent dat je tot het einde van de maand gebruik kunt maken van deze bundel. Vergeet niet dat je ook de internetoptie uit moet zetten! Dit doe je via Mijn Simyo.nl >Instellingen >Netwerkinstellingen >Internet op je mobiel in Nederland.

Heb je hier nog vragen over?

Groetjes,
Sean

@Raytje, bedankt voor je fantastische hulp 😃

Reageer