.

Beantwoord

Is er een Simyo app voor Windows Phone?


Wanneer komt de simyo app uit voor de nokia lumia ,dus voor windows.
icon

Beste antwoord door Ray 10 April 2015, 16:04

Bekijk originele reactie

21 reacties

Deze app bestaat al maar enkel voor Sim Only klanten , niet voor prepaid.

Dus als je Sim Only heb, zoek maar eens op de WP store. 🙂
Dank je wel.
Graag gedaan 🙂
Reputatie 6
Badge +10
Hoi hucatru,

Je hebt zo te zien al je antwoord gevonden, met de hulp van Raytje! We hebben een Windows Phone app, maar alleen voor Sim only. Je kunt 'm hier vinden.

Groetjes, Tiury!

Bedankt voor het antwoord, Raytje!
WP App wordt niet meer ondersteund en er wordt ook op de website aangegeven dat er een Windows Phone App meer is. Simyo heeft in ieder geval al besloten Windows Phone op te geven.
WP App wordt niet meer ondersteund en er wordt ook op de website aangegeven dat er een Windows Phone App meer is. Simyo heeft in ieder geval al besloten Windows Phone op te geven.

Hoi ik heb een Windows mobile (met Window 10 preview) en Android en op beide toestellen heb ik nu de App. Op welke website lees jij dat er geen App weer is voor Windows Phone. Let wel, de app werkt alleen bij Sim Only klanten en niet bij PrePaid, is overigens altijd zo geweest. Ook is de app erg beperkt tot het enkel tonen van je standen.
Response van de Twitter account. En op de website zelf staat ook geen link meer naar de Windows App.
https://twitter.com/simyonl/status/694798903695245312
Er zal waarschijnlijk geen nieuwe versie komen. Dat jij nog januari zag had ik ook. Heeft te maken met je bel/sms bundel. Na de eerste keer bellen in deze maand zie je dat januari februari word. Ik vermoed dat de link verwijderd is omdat de afname zeer gering is en de app dus niet bijgewerkt zal worden.
En het ontbreken van de link op de Simyo pagina? Niets geeft mij het vertrouwen dat ze er mee door gaan.
Dat schreef ik dus al :8

Ik vermoed dat de link verwijderd is omdat de afname zeer gering is en de app dus niet bijgewerkt zal worden.
Antwoord Simyo.

"Sorry dat je wat langer hebt moeten wachten Guido. Na veel onderzoek is gebleken dat er maar een klein percentage van onze klanten gebruik maken een Windows Phone. Uiteindelijk is er besloten om de app dus niet meer beschikbaar te maken".

Geen support meer dus.. Zelfs de huidige versie die ze hebben trekken ze hun handen vanaf.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Guidorobben,

Sorry voor de late reactie!

Je hebt ons inderdaad ook al gesproken via Twitter. Helaas kan ik je via deze weg geen ander antwoord geven. Zoals in een tweet verteld, is er een klein percentage van onze klanten die gebruik maken van een Windows Phone. Uiteindelijk is de beslissing gemaakt om de app niet meer beschikbaar te maken. Helaas kan ik hier niets aan veranderen.

Mocht je nog vragen hebben, laat je het dan weten?

Groetjes,
Angela
Ik krijg hier een beetje het gevoel van "helaas, we knippen geen mensen met rood haar. Rood haar komt niet zo vaak voor dus...". Maar het mag dus een wonder heten dat mijn telefoon het doet op jullie netwerk! Garantie tot aan de deur. Dit geeft me wel te denken over mijn abbo bij jullie. Ik krijg nou nier het idee dat we erg welkom zijn.
En aangezien ik voor een abbo net zoveel betaal als een andoid of ios gebruiker, is het raar dat ik niet dezelfde service krijg. Ik krijg ook geen korting omdat ik geen gebruik maak van de App.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Guidorobben,

Wat jammer dat je dit zo ziet 😞 Dit is absoluut niet het geval.

Natuurlijk kun je gewoon gebruik maken van ons netwerk en dit zal altijd zo blijven. Er komt een hoop kijken bij het ontwerpen, laten goedkeuren en onderhouden van een app. Ik heb het hier niet alleen over de kosten maar ook de tijd die hierin zit. Zoals ik eerder heb aangegeven, is het percentage Windows Phone gebruikers onder de Simyo klanten heel erg klein. Het percentage wat hiervan de app gebruikt is misschien nog kleiner.

Het spijt me dat ik je niet van een ander antwoord kan voorzien. Hoe graag ik dit ook zou willen.

Groetjes,
Angela
Ik wil wel als tip meegeven dat je de Mijn Simyo pagina in je favorieten kan zetten, die werkt namelijk wel goed (Bij mij tenminste wel).
Reputatie 7
Badge +10
Bedankt voor de tip Raytje! Hier had ik nog niet eens aan gedacht 🙂 Heel slim!

Groetjes,
Angela
Badge
Sowieso kan je heel veel sites prima zonder app bekijken via Windows Edge (de nieuwe internet explorer):
Bijvoorbeeld Telegraaf, Tweakers, Mijn Simyo en de Volkskrant kun je prima bekijken via Windows Edge.
Mail via Yahoo, Gmail, Office 365 etc. kan je trouwens ook prima via Outlook Mail bekijken, dus ook daar heb je geen losse apps voor nodig!

Ik snap sowieso niet waarom je voor elk dingetje een losse app zou moeten hebben. 🙂
Heb ik in een ander topic ook laten zien. Een live tile op je je startscherm zetten van de webbased Mijn Simyo

Reputatie 5
Badge +9
Superhandig mauricel en Raytje!!! Bedankt voor de tips.

Groetjes, Caspar

Reageer