.

Beantwoord

Hoe kan het dat de foto's en groepen van Whatsapp weg zijn?

  • 5 November 2016
  • 3 reacties
  • 2496 Bekeken

Badge
Hallo,
Ik heb een Lumia 800 (windows) en ineens ben ik alle profielfoto's van mijn contacten kwijt. Ook de namen worden niet meer weergegeven in de bellijst. Hetzelfde geldt voor de groepen die ik heb aangemaakt (familie, werk er). Die zijn nu leeg.De contacten zelf staan nog wel op mn telefoon.
Enige wat ik kan bedenken: ik heb afgelopen week een vervangende sim-kaart aangevraagd en ontvangen maar die heb ik nog niet geactiveerd. Rara...??
icon

Beste antwoord door Ray 5 November 2016, 18:54

Bekijk originele reactie

3 reacties

Hoi,
Met je nieuw bestelde simkaart zal het niks te maken hebben aangezien je, zoals je zelf aangaf, deze nog niet hebt geactiveerd en dus hebt geplaatst.

Is er misschien een update geweest? Of is er iets anders gebeurt met het toestel?

Misschien kun je op de Microsoft Community erachter komen of er mensen zijn die iets soortgelijks hebben?
Badge
Hallo Raytje,
Goeie tip. Ik vond dit:
https://answers.microsoft.com/nl-nl/mobiledevices/forum/mdlumia-mdupdate/tegel-personen/c38b41f3-3356-493d-a8f8-9509dcbdae71

Die melding is (eer-)gisteren gedaan dus ik wacht 's ff een paar dagen af; wellicht komt mijn update nog..
Zo niet, dan meld ik me weer.
Dank dus.

vrgr
guus
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Guusiootje,

Wat stom dat je contactfoto's en namen verdwenen zijn van Whatsapp! Zoals Raytje al zegt, ligt dit niet aan de vervangende simkaart. De simkaart is immers nog niet geactiveerd 😉 En zelfs als de simkaart wel geactiveerd was geweest, dan is dit doorgaans nog geen gevolg.

Ik zie inderdaad ook op het Microsoft Forum dat dit wel eens gebeurt. Laten we het inderdaad afwachten! Heb je Whatsapp al wel verwijderd en opnieuw geïnstalleerd? Dat kan soms ook helpen!

@ Raytje, dankjewel voor je hulp!

Groetjes,
Jihane

Reageer