.

Beantwoord

Ik kan mijn Simyaardag-cadeau niet gebruiken. Wat nu?

  • 26 June 2017
  • 9 reacties
  • 135 Bekeken

Wat mot ik met 1000mb internet bundel. Als cadeautje omdat ik al weer een jaar lid ben. Ik hen een telefoon waar ik alleen mee kan bellen en verder niets. Maak me niet blij met een dood vogeltje. Ik heb meer aan een maand gratis bellen.
Vriendelijke groet: Jan Jan
icon

Beste antwoord door Jihane 29 June 2017, 12:27

Bekijk originele reactie

9 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Stuur maar door dan.
Stuur maar door dan.
Ron H, kado is nummer/aansluiting gebonden.....
Reputatie 7
Badge +6
Het was een geintje.....Wilde kijken wat voor reacties hier op kwamen en hoe snel😇😁😉


:P;)
Simyo had ook niks hoeven geven...

Kortom nogal ondankbare reactie..
Ray, als prepaid klant krijg je niets, alweer. Ik hoef je niet te vertellen hoe "dankbaar" ik daarvoor ben, 😊

Ik ga er vanuit dat je mijn mening inmiddels weet. 😉
@ Ray, Dus jij bent blij als je maandverband voor je verjaardag krijgt. Nou ik niet
Iets met appels met peren vergelijken.
Reputatie 7
Badge +10
Hi Jan Jan,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat jammer dat je teleurgesteld bent met het Simyaardag-cadeau 😞 De reden dat we dit cadeau ook geven aan mensen die voorheen geen internetbundel gehad hebben, is omdat er genoeg mensen zijn die het wel leuk vinden om het (tijdelijk) uit te proberen. Wij weten natuurlijk niet wat voor mobiele telefoon jij hebt. Ik kan me voorstellen dat je dan zelfs een beetje baalt hiervan. Weet je wat? Ik ga jou een kleinigheidje toesturen, om toch nog een glimlach op je gezicht te toveren.

Heb je nog een andere vraag?

@ Ron H en Ray, dank voor de reacties!
@ Friesian, ook jij bedankt! Ik weet dat er voor Prepaid-klanten nu geen variant is van een Simyaardag, maar geloof me als ik je vertel dat daar wel over nagedacht wordt.

Groetjes,
Jihane

Reageer