Weekopdracht 3: Vat jouw ervaringen met 4G in 4 steekwoorden samen en geef ze een cijfer.

Toon eerste bericht

37 reacties

Reputatie 1
Nog vergeten. Blijf het zeker gebruiken !!!
Ik merk nog weinig verschil omdat mijn telefoon meestel geen 4 maar 3g kiest...
Reputatie 1
Friesian schreef:

@Baart 4G is gratis.

Mm, dat lijkt me acceptabel 😜
Reputatie 7
Badge +9
Leuk dat volgens mij de reacties min of meer hetzelfde waren als na de introductie van 4G bij Simyo (4G Flex).

Destijds kostte 4G Flex nog 5 euro per maand. Gelukkig is dat inmiddels verlaagd naar slechts 0 euro per maand! Daar kan je het toch niet voor laten?!
Leuk dat ik mocht testen. 4g gaat goed. Ik merk niet dat mijn dataverbruik sneller op gaat. Het werkt gewoon allemaal lekker stabiel. ik geef en 9.
Prima, snel, makkelijk! Ik geef een 7. Ik heb niet overal de dekking van 4G ervaren.
Ik vond het leuk om het op deze manier te kunnen testen, maar kan niet zeggen dat het erg sneller is.
Misschien komt dat ook door de telefoon die ik gebruik (Iphone 5s) en is deze gewoon wat traag geworden naar de huidige stand der techniek😉.
Thanks Simyo voor de test. Ik laat 4G wel aan staan, want ik geloof niet dat er meer Mb's verbruikt kunnen worden wanneer je hetzelfde internetgedrag gebruikt.
Een 9 voor de test👌
Reputatie 6
Badge +4
Hoi iedereen,

Super bedankt dat jullie ervaringen en bevindingen gedeeld hebben! 😀

Binnenkort gaan we de winnaars bekend maken van de Bol.com bonnen, dus hou je e-mail en het forum goed in de gaten!

@Groentjuh Heerlijk die droge humor 😉 voor € 0,00 per maand zou ik het ook wel weten!

@Geerdt Jammer dat je niet overal 4G hebt kunnen ontvangen. In de KPN 4G dekkingskaart zie ik dat je op jouw postcode inderdaad in een soort 'grijs gebied' zit waar de dekking niet ideaal is nog. Laten we hopen dat dit in de nabije toekomst beter wordt!

@Marchientje Waar merk je precies aan dat je MB's er sneller doorheen gaan? Is dat gevoelsmatig? Ik zie dat je nu nog ruim 1500 MB over hebt gehouden, genoeg MB's over dus om de rest van de dag nog flink 4G te gebruiken! 😉

Groetjes,
Thomas
@Thomas misschien heb ik het niet zo duidelijk geschreven maar ik bedoelde dat ik juist geen vermeerdering van dataverbruik heb gemerkt. Ik heb niets meer verbruikt dan ik met 3g doe. Ik heb de laatste weken bijna alleen maar wifiverbruik gehad dus heb ik inderdaad nog aardig wat van mijn databundel over. Ik laat hem lekker op 4g staan want het beviel me goed. Groetjes Marchien
Goed ontvangst, sneller dan WiFi en super fijn om mee te werken. Op sommige plekken schakelde hij toch nog over op 3G.
als ik snel iets op wilde zoeken schakelde ik vaak de WiFi uit. Wel wat schadelijker in je gebruik dus. Maar wel een zeer tevreden gebruiker. Ik geef 4g een 9!
Hopelijk loot ik nog mee voor de cadeaubonnen✌🏻
Reputatie 6
Badge +4
Hallo Allemaal,

Ik denk dat ik íets te snel heb gelezen @Marchientje, fijn dat je verbruik dus tóch meegevallen is.

@KvU Iedereen die actief meegedaan heeft tot en met gisteren maakt kans, dus je dingt zeker nog mee met de prijzen. 😉

Groetjes,
Thomas

Reageer