Sticky

Bedankt voor het testen van 4G!

Reputatie 6
Badge +4
Hoi allemaal,

Met zulk snel mobiel internet is de tijd voorbij gevlogen en is de 4G test is alweer voorbij. We willen je bedanken voor het meedoen met het testen van 4G en we hopen dat je het leuk vond om mee te doen. We hebben veel gehad aan alle ervaringen en opmerkingen en gaan aan de slag met de feedback. Heb je nog vragen of opmerkingen over 4G, dan kun je die hier kwijt.

Een bedankje voor jou
Op het forum hebben we veel goede reacties. Onder alle deelnemers hebben we 10 Bol.com bonnen van € 10,00 verloot. De winnaars zijn:

Stewie92
Mijndochters
Marije98
mirthexdancelove
Geerdt
tphoeksma
Jeanette L
Marchientje
MMdeGier
maartje82

Van harte gefeliciteerd! De Bol.com bonnen komen jullie kant op. Ik stuur jullie voor de zekerheid nog een privébericht hier op het forum, zodat ik jullie adressen kan controleren 🙂 Deze zal je uiterlijk 2 mei van mij ontvangen.

Nog meer cadeau's
Omdat we graag zoveel mogelijk mensen blij maken, krijgen alle deelnemers deze maand opnieuw 1000 MB extra cadeau. Deze bundel kun je uitpakken wanneer je zelf wilt, nu, maar ook over een jaar nog. De extra MB’s kun je gebruiken tot het einde van de maand waarin je de bundel hebt uitgepakt. Zoals je op onderstaande afbeelding kunt zien, vind je de 1000 MB terug als een cadeautje op je Overzichtspagina in Mijn Simyo. Veel plezier ermee!

Groetjes,
Thomas

10 reacties

Reputatie 1
Altijd fijn die gratis MB's.

Als jullie in de toekomst nog testers nodig hebben, kunnen jullie mij benaderen. Vind het altijd wel leuk om mee te doen.

Groetjes.
Ik vond het leuk om mee te doen ☺️ als jullie in de toekomst nog iemand zoeken hoor ik het graag 😀
Reputatie 1
Wat super leuk, bedankt! Ik heb met veel plezier mee gedaan 🙂
Reputatie 1
Badge
Leuk dat we nog extra mb’s krijgen. Het was sowieso fijn om 4G eens uit te kunnen proberen 👍
Super leuk om mee te doen. En zo te ervaren wat 4g inhoud.
Vind dan ook echt niet erg om nog eens mee te doen met eende test.
En super leuk dat je dan ook nog eens een kadobon wint, Dank je wel simyo!
Dank je wel. En ik vond het al leuk dat ik mee mocht doen om te testen. Zonder dit zou ik er nooit aan gedacht hebben om mijn tel op 4g te zetten dus dat voordeel heb ik ook al. Groetjes Marchien
Reputatie 1
Allereerst jullie bedankt dat ik mee heb mogen doen om 4G te testen. Zonder deze actie/test zou ik nog zitten twijfelen over 4G, maar nu een ervaring rijker. Ik ben er zeer tevreden over en blijf op 4G. Super zijn jullie om nog eens extra mb's te geven 👍
Nu dan ook nog zien om het geluk te hebben om een cadeaubon te winnen, heel erg bedankt! Ik ben hier enorm blij mee.
Ik ben zeer tevreden met jullie al vanaf het begin. Bedankt Simyo!
Reputatie 6
Badge +4
Hi Iedereen,

Heerlijk om jullie reacties te lezen! Ik ben blij dat jullie de 4G test leuk hebben gevonden en mee hebben gedaan. Zonder jullie was er geen test geweest immers! ;)

@lon @Mijndochters @Stewie92 Op dit moment hebben we nog geen nieuwe tests op de planning staan, maar jullie staan op het lijstje voor een volgende keer, leuk!

Als er meer mensen zijn die het eventueel leuk vinden om een volgende keer mee te doen, laat dan vooral een berichtje achter.

Alle winnaars van de Bol.com bonnen krijgen vandaag een privéberichtje van mij om je adresgegevens te bevestigen. Als dat gedaan is dan komen de bol.com bonnen er zo snel mogelijk aan.

Ik raad iedereen aan om het Forum in de gaten te houden voor nieuwtjes en alle gezelligheid! 😃 Je kunt je bijvoorbeeld voorstellen in onze huiskamer of je leukste en mooiste foto's met alle forumgebruikers delen in het fototopic (hier kun je mij ook vaak vinden!).

Groetjes,
Thomas
@Thomas hoi, net kreeg ik een verrassing in mijn brievenbus. Een envlop met de Bol.com-bon en een zonnebril die heel mooi zicht heeft. Dit maakt toch je dag helemaal vrolijk. Ik zag dat ik ook nog die extra mbs heb gekregen. Die ga ik gebruiken in de maand dat we met vakantie gaan. Dank je wel. ☺
Groetjes Marchien
Reputatie 6
Badge +4
Hoi Marchientje,

Wat goed dat je cadeautje is binnengekomen! 😉 Graag gedaan natuurlijk.

Ik zou zeggen, vergeet je zonnebril niet en geniet van je vakantie. :D

Groetjes,
Thomas

Reageer