Sticky

Bedankt voor het testen!

• 1 maart 2017
  • 6 reacties
  • 418 Bekeken

Reputatie 7
Badge +10
  • Oud Community Manager
  • 5116 reacties
Hoi allemaal,

De Simyo en Play test is alweer voorbij. We willen je bedanken voor je deelname en hopen dat je het leuk vond om mee te doen. We hebben veel gehad aan alle gedeelde ervaringen en gaan aan de slag met de feedback. Je Play account wordt zoals aangegeven automatisch stopgezet door ons. Wil je toch nog gebruik maken van Play? Dat kan natuurlijk. Je kunt inloggen met je KPN ID en de opzegging annuleren in je account.

Besluit je later weer gebruik te willen maken van Play? Dan kun je jouw account simpel heractiveren. Hiervoor kun je dus ook inloggen met je KPN ID.

Een bedankje voor jou
Op het forum hebben we goede suggesties en verbeterpunten ontvangen. Onder alle deelnemers hebben we 3 schermvergroters verloot en nog een maand extra Play. Tromgeroffel.. De winnaars zijn:

DeBirmaan
Moon300
Franswon

Van harte gefeliciteerd! De schermvergroters komen jullie kant op en je kunt nog 1 maand gratis gebruik maken van Play van KPN 🙂 Wij zullen de accounts na deze maand alsnog voor jullie stoppen. Ik stuur jullie voor de zekerheid nog een priv├ębericht hier op het forum, zodat ik jullie adressen kan controleren 🙂 Deze zal je uiterlijk 2 maart van mij ontvangen.

Nog meer cadeau's
Omdat we graag zoveel mogelijk mensen blij maken, krijgen alle deelnemers deze maand 1000MB extra cadeau. Veel plezier ermee!

Groetjes,
Angela

6 reacties

WoW 1000 Mb kado, wat een verrassing. Erg leuk dank je wel. Het was leuk om Play te proberen.
Echt geweldig, hier kunnen andere aanbieders iets van leren :-)
Ik vond het super leuk om mee te doen.
Reputatie 7
Badge +9
Ik vind het reuze fijn dat ik meegedaan heb en ben uiteraard heel blij met de prijs en de 1000 MB.

Simyo is en blijft top (met een prima moeder)!
Reputatie 1
Badge +2
Graag gedaan, leuk om deel te nemen en te testen. Dank voor de extra 1000 MB cadeau.
Reputatie 5
Badge +10
Ik denk dat we allemaal genoten hebben van onze test met Play.

Kan niet wachten op de nieuwe test van iets!
Reputatie 7
Badge +9
Wat denk je van 5G testen t.z.t. met een 1 TB bundel o.i.d. 🙂

Reageer