.

Waarom verdwijnen bijlagen na bewerken van tekst?

  • 26 April 2017
  • 4 reacties
  • 142 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik plaats een topic. Daarna verdwijnt de bijlage wanneer ik de tekst bewerk en opsla. Om de bijlage weer zichtbaar te maken moet ik hem opnieuw plaatsen. Waarom is dat zo ?

De bijlage wordt toch geupload naar de server en daar opgeslagen waardoor ik na plaatsen van topic tot dat deel geen toegang meer heb? Dit in tegenstelling tot afbeelding plaatsen in TEKST. Tekst kan worden aangepast en dus ook gedeeltelijk verwijderd. Afbeeldingen kunnen worden verwijderd en tengevolge daarvan ook de afbeelding.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hoi Friesian,

Goed punt! Ik heb het net even getest en ik merk inderdaad hetzelfde. Zodra ik de foto uit de tekst haal, gaat ook de bijlage weg. Ik heb direct een bericht naar de supportdesk gestuurd. Ik heb even gevraagd of dit hoort en zo ja, of dit aangepast kan worden. Want lastig is het wel! Je hoort van mij :)

Groetjes,
Angela
Angela, zelfs als er geen afbeelding in het tekstvak staat verdwijnt de bijlage wanneer je de tekst hebt bewerkt en daarna opgeslagen. Heb je dan eerst een bijlage geplaatst en wil je er 1 extra toevoegen, dan moet je opnieuw je 1e plaatsen en daarna de 2e.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Friesian,

Ik heb zojuist reactie gekregen van de support-desk. Ze kunnen mij vertellen dat we iets gevonden hebben wat inderdaad niet zo hoort te gaan. Omdat wij met het forum op dit moment nog gebruik maken van een oud 'template', is het wat lastiger aan te passen. Ze gaan hier wel mee aan de slag. Ik ben ondertussen bezig met nieuwe templates waarmee het probleem automatisch opgelost wordt. Het is dus net even kijken wie er eerder is 😉 Er wordt in ieder geval aan gewerkt! Bedankt voor het melden, ook namens support.

Groetjes,
Angela
Bedankt voor het melden, niet in de minste plaats door ondergetekende.

Reageer