Beantwoord

Waarom is mijn simkaart geblokkeerd voor uitgaand verkeer?

Mijn simkaart is geblokkeerd, nadat deze lange tijd niet meer is gebruikt (laatste gebruik was eind februari 2017). Inmiddels is er wel weer een beltegoed, maar de blokkering blijft.

Op andere forumberichten zie ik dat dit helaas vaker voorkomt. Jammer dat de simkaart niet automatisch wordt vrijgegeven. Willen jullie dat alsnog doen?

Bij voorbaat dank!
icon

Beste antwoord door Caspar 1 augustus 2017, 11:42

rkeemink,

Welkom op 't forum 🙂

Wat vervelend dat je simkaart geblokkeerd was, ondanks dat je genoeg beltegoed had. Ik heb je simkaart gereset, waarmee de instellingen opnieuw op het netwerk worden aangemeld. Doe even je toestel uit en aan om de reset te voltooien. Laat je me weten of het heeft geholpen?

Groetjes,
Caspar

@Ron H bedankt voor je hulp.

Bekijk originele reactie

4 Reacties

Reputatie 3
Badge +5
Geen garantie maar je kunt je toestel even uitzetten en erna weer aan.
Reputatie 4
Badge +9
rkeemink,

Welkom op 't forum 🙂

Wat vervelend dat je simkaart geblokkeerd was, ondanks dat je genoeg beltegoed had. Ik heb je simkaart gereset, waarmee de instellingen opnieuw op het netwerk worden aangemeld. Doe even je toestel uit en aan om de reset te voltooien. Laat je me weten of het heeft geholpen?

Groetjes,
Caspar

@Ron H bedankt voor je hulp.
Mijn prepaid simkaart is ook geblokkeerd. Dit was omdat er niet genoeg tegoed op stond. Een aantal dagen geleden heb ik er weer 10 euro op gezet, maar de blokkade blijft. Toestel opnieuw opstarten heb ik al geprobeerd, maar dat hielp niet. Ook bij simkaartstatus in mijn Simyo staat dat het nog steeds geblokkeerd is.
Reputatie 4
Badge +9
Hoi Rakkertje,

Jammer dat je simkaart ook geblokkeerd was. Ik heb je aansluiting erbij gepakt en zag geen blokkade. Kan je alweer bellen? Voor de zekerheid heb ik je simkaart gereset. Doe hiervoor even je toestel uit en aan.

Ik hoor graag van je!

Groetjes,
Caspar

Reageer