FAQ: Aanmelden voor Play van KPN

• 6 januari 2017
  • 0 reacties
  • 674 Bekeken

Reputatie 7
Badge +10
  • Oud Community Manager
  • 5116 reacties
Hoe kun je een account aanmaken, hoe kun je inloggen en wat kun je doen als je jouw inloggegevens bent vergeten? De antwoorden op deze vragen vind je in dit topic. Alle veelgestelde vragen over jouw account voor Play van KPN worden hier beantwoord. Toch nog een vraag? Stel hem dan gerust in dit topic :)

Met welke gegevens kan ik inloggen?
Je kunt inloggen met je KPN ID. Dit is het e-mailadres en wachtwoord dat je aanmaakt bij het bestellen van Play. Met deze gegevens kun je inloggen in de app. Ook ontvang je bij het aanmelden per e-mail een pincode. Deze code kun je in de app gebruiken voor het kinderslot of het wijzigen van instellingen.

Let erop dat je een code van ons hebt gekregen. Deze krijg je via een e-mail en komt hier niet openbaar op het forum te staan. Het is belangrijk dat je deze code gebruikt bij het aanmaken van je account!

Wat is een KPN ID?
Je KPN ID is je inlognaam (e-mail adres) en wachtwoord om Play van KPN te gebruiken. Het duurt een paar minuten om een KPN ID aan te maken.

Waarom moet ik 1 eurocent betalen?
Dit is de manier waarop wij je bankrekening verifiëren. Als jij via de normale weg een KPN ID aanmaakt en gebruik gaat maken van Play, dan wordt dit via een automatische incasso betaald. Om die reden is er een verificatie nodig. Daarna krijg je van ons direct per e-mail je accountgegevens toegestuurd.

Omdat jullie meedoen met deze test, wordt Play automatisch gestopt voor je en zal er dus geen automatische incasso gestart worden. Helaas kunnen wij er niet voor zorgen dat deze verificatie niet uitgevoerd wordt. Dit zit in het vaste proces voor het aanmaken van een KPN ID.

Worden mijn persoonsgegevens ergens voor gebruikt?
Op de algemene KPN-site vind je meer informatie over welke persoonsgegevens worden verwerkt en voor welke doeleinden ze worden gebruikt. Ga naar: www.kpn.com/privacy

Ik ben mijn inloggegevens van de app kwijt. Waar kan ik deze terugvinden?
Als je je KPN ID-inloggegevens kwijt bent, ga je naar www.playvankpn.nl. Kies vervolgens Inloggen en klik op 'Ik weet mijn gebruikersnaam en/of wachtwoord niet' op het inlogscherm. Je krijgt dan de mogelijkheid om je e-mailadres en/of wachtwoord van je KPN ID te achterhalen of te resetten.

Wanneer je je KPN ID gebruikersnaam kwijt bent raden we je aan contact op te nemen met onze helpdesk: stuur een mail naar support@playvankpn.nl of bel 0900-1990 (€ 0,35 per gesprek).

Hoe zeg ik mijn Play-abonnement op?
Omdat je meedoet aan deze test, zullen wij ervoor zorgen dat alles automatisch afloopt. Ben je stiekem zo blij met Play van KPN en wil je het na de testperiode blijven gebruiken? Dan kun je inloggen met je KPN ID en de opzegging annuleren.

Besluit je later weer gebruik te willen maken van Play? Dan kun je jouw account simpel heractiveren. Hiervoor kun je dus ook inloggen met je KPN ID.

Heb je de opzegging geannuleerd en besluit je uiteindelijk toch te stoppen? Dan kan dit natuurlijk ook. Als je je abonnement wilt beëindigen, kun je dit doen door in te loggen op de website en bij je abonnementsgegevens aan te geven dat je je abonnement wilt opzeggen.

Wil je de uitgebreide FAQ’s lezen? Dat kan en wel hier. Lees niet de gehele gebruiksaanwijzing door maar ga lekker zelf aan de slag in de app. We zijn benieuwd naar jullie ervaringen :)

Groetjes,
Angela

0 reacties

Geen reactie

Reageer